• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Christopher Ward!

parasec

Rolex
2-Faktor
Min första CW. Jag är väldigt imponerad så här långt.
A31927CD-7110-4F7B-916C-FF2EA168E0FF.jpeg
 
C

Coach

Guest
Är lite sugen på en C60 Trident GMT blå i 40mm.
Är det någon som vet om det finns några rabattkoder att fiska upp någonstans ?
Hade en rabattkod som jag fått med vid tidigare köp hos CW men vetifan vart den tagit vägen.
Eller är det någon som redan hunnit köpt en och är flippsugen ? ;)
 

Bezelman

Audemars
2-Faktor
Är lite sugen på en C60 Trident GMT blå i 40mm.
Är det någon som vet om det finns några rabattkoder att fiska upp någonstans ?
Hade en rabattkod som jag fått med vid tidigare köp hos CW men vetifan vart den tagit vägen.
Eller är det någon som redan hunnit köpt en och är flippsugen ? ;)
Leta lite bakåt i "Micro och affordables" tråden så ligger den en rabattkod där! Tänk på att det säkerligen är billigast att handla i pund. Så har det iaf varit sedan i somras
 

Andy7750

Audemars
2-Faktor
Ser bra ut. Klockan är ju rätt hög och tung så det kanske behövs lite stabilitet?
Beställde mitt i måndags men inte hört något om leverans eller ens att de expedierat ordern. Hur lång tid tog det för dej?
Du har säkert rätt :)
Tog väl runt 10 dagar från det jag beställde till att de skickade. Fick inga besked heller så jag skrev till dem och de sa att de för tillfället har problem med utleveranserna av någon anledning.
 

TonyM

Cartier
Ser bra ut. Klockan är ju rätt hög och tung så det kanske behövs lite stabilitet?
Beställde mitt i måndags men inte hört något om leverans eller ens att de expedierat ordern. Hur lång tid tog det för dej?
Beställde den blåa 40mm i måndags och har inte heller hört något. Andra gånger jag handlat av CW har det gått rätt fort.
 

Waldorf

Audemars
Ok men du har väl den nya gmt:n, hur gick det med den leveransen? Känns som att flera haft samma problem sedan den nya släpptes.
Den kom fort, mindre än en vecka. Har för mej att jag beställde på en torsdag i slutet av augusti och fick den på tisdagen veckan efter... Verkar vara ett leveransproblem som kommit nu.
 

Eidolon

Omega
Första men förmodligen inte sista inlägg i tråden här. Jag har gått och blivit svårt sugen på en C60 mk3.

Med Black Friday på horisonten, hur har det sett ut tidigare? Har CW kört några speciella kampanjer?
 
Topp