Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Löjligt bra kombo.Hemmahålad tejuödla från Hadley Roma:
Ok. Själv föredrog jag den på MM-gummit som faktiskt känns ganska påkostat och bra. Utan att veta om skx-gummit så tror jag att det skiljer sig en del i kvalité. Är dock inte gummi din kopp med te så är det nog bäst att passa.
Maratac-band?
Helt fel band om någon skulle fråga mig. För modern, för dress, präglat? mm.Jag visade upp denna för någon månad sedan, en Seamaster som min arbetskamrat hade. Nu har den fått nya kläder. Beställde ett Rios till honom. Riktigt nöjd är jag med resultatet och det är han också.
Shit va snygg den första var. Ref? Modell?
Lite väl många bilder på skrev just nu. Lugna ner er lite gossar.
Nu hade du tur! Tacksam som jag är att det inte var ännu en kommentar om mitt skrev svarar jag gärna på frågan.Shit va snygg den första var. Ref? Modell?
Såg att ja citerade fel, men hoppas på svar ändå!
Hör av dig!Nu hade du tur! Tacksam som jag är att det inte var ännu en kommentar om mitt skrev svarar jag gärna på frågan.
Det är en Heuer från tidigt 60-tal med det finfina verket Valjoux 72 och vad exakt ref var kommer jag inte ihåg, men de kan refereras till som pre-Carrera. Funderar faktiskt lite på att försöka låta den gå då jag inte får sålt något annat ur.
Nu hade du tur! Tacksam som jag är att det inte var ännu en kommentar om mitt skrev svarar jag gärna på frågan.
Det är en Heuer från tidigt 60-tal med det finfina verket Valjoux 72 och vad exakt ref var kommer jag inte ihåg, men de kan refereras till som pre-Carrera. Funderar faktiskt lite på att försöka låta den gå då jag inte får sålt något annat ur.
Lite blandat från lådan följer nedan:
Hemmagjort dollarband:
1680 på svart perlon
Köpte mina från http://www.yellys.ch/zub/zub-eulit.html (hemsidan är inte vacker, men banden funkar bra)Snyggt med perlon på sub! Har du tips på bra inköpsställe?
Som även JS_80 har jag beställt från denna märkliga firma. Det sägs att de ska ha bra band till rätt pris. Men hemsidan är knäpp och kommunikationen är botten. Just nu har jag beställt med inte lyckats betala...Snyggt med perlon på sub! Har du tips på bra inköpsställe?
Som även JS_80 har jag beställt från denna märkliga firma. Det sägs att de ska ha bra band till rätt pris. Men hemsidan är knäpp och kommunikationen är botten. Just nu har jag beställt med inte lyckats betala...
Så kan det så klart vara. Och det är ju inte en ovanlig och svindyr klocka jag väntar på..Han kanske är på semester, gubben som har shoppen? För mig gick det rätt fort. Tror att hans shop är rätt manuell, dvs han skickar ett mail om betalningsinfo manuellt, så det kanske är därför det dröjer lite
Så kan det så klart vara. Och det är ju inte en ovanlig och svindyr klocka jag väntar på..
Jag har sett positiva omdömen ute i klockvärlden om honom så han är nog bara lite efter vad gäller webb och kontakt.Mmm, men all väntan kan vara ett gissel - oavsett värdet på paketet. I vilket fall så verkar leverantören vara kosher
Alla är olika och det är OK.
Jag personligen har aldrig riktigt kommit överens med bandbyte på min klockor.
Ok om det är ett eftermarknadsläder med förstaklassig kvalitet, men ha en dyr fin klocka och slänga på nato eller relativt billiga i värsta fall fake-läder, funkar inte för mig.
Bar skräddarsytt struts på en panna en gång, funkade ett tag, men föredrar ändå original. (är kanske lite tråkig)
Snyggt med perlon på sub! Har du tips på bra inköpsställe?
Måste krypa till korset och erkänna att det låg ett mejl i skräpposten..Mmm, men all väntan kan vara ett gissel - oavsett värdet på paketet. I vilket fall så verkar leverantören vara kosher
Hänt mig ett antal gånger när jag mailat säljare på C24, deras svar hamnar i skräpmappen automatiskt...Måste krypa till korset och erkänna att det låg ett mejl i skräpposten..