• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Är på steget efter, har 556 och sneglar på U50.

Med facit i hand hade jag nog hoppat på U50 direkt, å andra sidan talar enkelheten i 556 mig.

Meeeeeen! Jävligt grymma båda två. Så fåre bli :)
Vilken 556 har du? Jag spelar ping-pong i hjärnan om det ska bli i eller a. Blankt eller matt. Batonger eller siffror. Gaah!

Kan vara en av de ballaste och hårdaste klockorna som finns! 😎
IMG20250426171421.jpg

Senast ändrad:
Hej! Ny här på KS och även på den här tråden. Nyfiken på Sinn och undrar över de där bubblorna på U15 mfl, om de verkligen syns så tydligt i verkligheten som de gör på fotona? Misstänker att det är betydligt mer subtilt i verkliga livet och inte så "in your face". Kan du säga något om det?
Exakt så, den är mycket mycket snyggare i verkligheten, har du möjlighet tycker jag du ska svänga förbi @ERIKSON URHANDEL och prova!

Apropå 556, när fasade Sinn ut I M? Den tyckte jag var stilig. Hittar den inte längre på Sinns hemsida, så jag antar att den slutat tillverkas.

1000018154.jpg
Det är väldigt fin, det är inte jättemånga år sedan den fanns vill jag minnas, vi diskuterade det i tråden när den fasades ut, så det går nog att leta lite i den för exakt tid.

Tillbaka
Topp