• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Kollar tiden och ser att den närmar sig 10:10. Släpper allt jag har för händerna och hinner precis dra iväg ett snabbt handledsskott. Händelserik söndagsmorgon som ni hör!

🏃 📸

1000024317.jpg

Mer än två månader med U15. Den har förstört för mina andra klockor. Använt något annat ett handfull gånger men alltid tillbaka till den här. Länge sedan jag hade en klocka som hade så lång nyförälskelseperiod 🙂
1000043830.jpg
Blir ju sugen när man läser ditt omdöme och ser dina bilder på den. 😊
Försöker komma ihåg vad det var som gjorde att jag sålde min U50..

Blir ju sugen när man läser ditt omdöme och ser dina bilder på den. 😊
Försöker komma ihåg vad det var som gjorde att jag sålde min U50..
Jag är supernöjd. Har du möjlighet att ta sig förbi erikson så gör det. Skulle säga den är bättre i verkligheten än på bild. Den har reducerat ner "tooligheten" hos U50 ganska rejält. Jag gillar det dock 🙂
10 poäng till @vanman! Ny U50 B, U1 full lume och en limiterad kronograf.
1000043849.jpg

Jag är supernöjd. Har du möjlighet att ta sig förbi erikson så gör det. Skulle säga den är bättre i verkligheten än på bild. Den har reducerat ner "tooligheten" hos U50 ganska rejält. Jag gillar det dock 🙂

10 poäng till @vanman! Ny U50 B, U1 full lume och en limiterad kronograf.
1000043849.jpg
Någon info när den kommer till butik? Har vi tur och den hinner komma till awn hos @ERIKSON URHANDEL?

Tillbaka
Topp