Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jobbar jobb med 903:an
Tänk att man får tre sådana för en Navitimer.
Dessutom 200 m vattentät jämfört med knappt plasksäker. Helmut visste vad han gjorde 1978….![]()
Galet roligt, klart man skall gå på dettaBästa Sinnister,
Nu är det snart dax för Sinnevent i dagarna två, varmt välkomna!![]()
Den ena har t o m svart spänne. Intressant!Nyheter på gång, 3st på textilband varav två på nytt blått … bådar gott.
En till S-variant på gång?! Hoppas...Den ena har t o m svart spänne. Intressant!
903 St B E II. På Sinns utmärkta alligatorband och viklåsSå underbart busy dial, vad är det för ref på den blå?
Källa på det?Nyheter på gång, 3st på textilband varav två på nytt blått … bådar gott.
Blir ju sugen när man läser ditt omdöme och ser dina bilder på den.Mer än två månader med U15. Den har förstört för mina andra klockor. Använt något annat ett handfull gånger men alltid tillbaka till den här. Länge sedan jag hade en klocka som hade så lång nyförälskelseperiod
![]()
Jag hoppas på U50 Hydro med bättre urverk. Känns som den var oerhört efterlängtad men blev en floppJag tror på U50 B![]()
B som i Blau?Jag tror på U50 B![]()
Tror inte det men håller med.Jag hoppas på U50 Hydro med bättre urverk. Känns som den var oerhört efterlängtad men blev en flopp
Tror inte det heller. Men det var synd på ett så bra läge.Tror inte det men håller med.
Eller B Uhr kanske?B som i Blau?
Jag är supernöjd. Har du möjlighet att ta sig förbi erikson så gör det. Skulle säga den är bättre i verkligheten än på bild. Den har reducerat ner "tooligheten" hos U50 ganska rejält. Jag gillar det dockBlir ju sugen när man läser ditt omdöme och ser dina bilder på den.
Försöker komma ihåg vad det var som gjorde att jag sålde min U50..
10 poäng till @vanman! Ny U50 B, U1 full lume och en limiterad kronograf.Jag tror på U50 B![]()
Någon info när den kommer till butik? Har vi tur och den hinner komma till awn hos @ERIKSON URHANDEL?Jag är supernöjd. Har du möjlighet att ta sig förbi erikson så gör det. Skulle säga den är bättre i verkligheten än på bild. Den har reducerat ner "tooligheten" hos U50 ganska rejält. Jag gillar det dock
10 poäng till @vanman! Ny U50 B, U1 full lume och en limiterad kronograf.
![]()
Hej,Någon info när den kommer till butik? Har vi tur och den hinner komma till awn hos @ERIKSON URHANDEL?
Tack! Jag tolkade det som att dykarna var "vanliga" släpp och att endast kronografen var för för tidningen.Hej,
Denna modell är tillägnad ett tyskt klockmagasin och går enbart att beställa genom dom.
Den limiterade kronografen var ju riktigt nice!
![]()
![]()
Bara jag som tycker denna hade varit en homerun utan rött?Jag är supernöjd. Har du möjlighet att ta sig förbi erikson så gör det. Skulle säga den är bättre i verkligheten än på bild. Den har reducerat ner "tooligheten" hos U50 ganska rejält. Jag gillar det dock
10 poäng till @vanman! Ny U50 B, U1 full lume och en limiterad kronograf.
![]()
Kul att den sticker ut lite i mängden tycker jag allt.Mja, lite för "barnslig"?
Visst sticker den ut.... men skulle du verkligen ha den på digKul att den sticker ut lite i mängden tycker jag allt.