Petrik
Silver
Jo eller så skaffar du en liten lådaLite overkill om han bara har två klockor (men jäkligt snyggt!)![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jo eller så skaffar du en liten lådaLite overkill om han bara har två klockor (men jäkligt snyggt!)![]()
Eller dela annat,tex slipsar eller raktillbehörLite overkill om han bara har två klockor (men jäkligt snyggt!)![]()
Berätta gärna hur du upplever nya spännet vid tillfälle!
Tycker nog inte att det är hat men personligen stämmer sånt inte överens med min bild av varumärket. Sinn är funktionella klockor med ett syfte där varje detalj är genomtänkt. Såsom läsbarhet, vattenresistens, olja mm.
Jag har därför svårt för bubbliga tavlor, pastellfärger eller annat som stör. Vill jag ha det köper jag andra märken. Jag tycker varumärket i dessa fall färdas åt fel håll. Därtill prishöjningar och faktiskt sämre urverk.
Det är nog mest ”lilla UX” dvs U50 hydro som kritiserats. Ett premiumpris på klockan men ett billigt kvartsverk jämfört med HAQ verket som sitter i UXKöper helt det tänket också. Men vad har hänt med urverken? När jag köpte min 104 för 2013 var det Selitta och det är det väl fortf?
NorrpackSå snyggt, från?
Kan bara rekommendera norrpack, köpt mycket från dom i jobbet, sjukt bra att ha att göra med!Norrpack
Det är nog mest ”lilla UX” dvs U50 hydro som kritiserats. Ett premiumpris på klockan men ett billigt kvartsverk jämfört med HAQ verket som sitter i UX
Jag beställde eget skuminlägg med eget mått till en Ikea låda![]()
![]()
![]()
Nöjd än så längeBerätta gärna hur du upplever nya spännet vid tillfälle!
Tack för bilderna. Ser ut att vara välbyggt med fin finish. Matchar Sinns avskalade estetik bra. Något stort kanske, men det är väl priset man får betala för otf-justering.Nöjd än så länge
![]()
![]()
Köplats på denOljefyllt när det är som bäst, i ”dålig” vinkel
![]()