Så professionellt![]()
Jag testar klockan till dess absoluta gränser. Idag har den fått följa med på två restaurangbesök. Den höll!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så professionellt![]()
Jag testar klockan till dess absoluta gränser. Idag har den fått följa med på två restaurangbesök. Den höll!
Är du i Storbritannien?
Ahh, härligt!så tvärs över sundet!
Beror ju lite på vad det är för Sinn, är det en utan AR och utanför garanti så kan nog vem som helst fixa den.Hej! Någon som vet om/vart man kan serva sin Sinn-klocka runt Västerås/Örebro? Eller är det Stockholm som gäller?
Tycke och smak antar jag. Tänker du köpa ny eller begagnad?Om man ska köpa en sinn för första gången, tar man en vanlig u50 eller en med tegiment behandling?
Tänker ny!Tycke och smak antar jag. Tänker du köpa ny eller begagnad?
Jag hade 100% kört tegimenterad! Du får ju en klocka som i princip kommer att se ut som ny även när den är 10 år gammalOm man ska köpa en sinn för första gången, tar man en vanlig u50 eller en med tegiment behandling?
+1, tech som tegiment är (för mig) också en stor del av identiteten av modern Sinn.Jag hade 100% kört tegimenterad! Du får ju en klocka som i princip kommer att se ut som ny även när den är 10 år gammal
Då hade jag köpt teg.Tänker ny!
Har varit sugen rätt länge och det e dags för att testa sinn nu!
Min introduktion till Sinn var en 856 och var till tusen procent nöjd med den! Tegimenterad och bra storlek, GADA. Nu är du iofs ute efter U50, men som några redan nämnt tycker jag tegimenteringen är ett stort plus!Tänker ny!
Om avsikten är att behålla så tegiment. Är du en flippare är det högst osäkert om du får ut merkostnaden på typ 4,5 tkr.Tänker ny!
+1 på alltihop.Om avsikten är att behålla så tegiment. Är du en flippare är det högst osäkert om du får ut merkostnaden på typ 4,5 tkr.
Högst personligt såklart men SDR versionen är snyggast![]()
Perlon är bra fint det!Sommar, Sinn, perlon. Utmärkt kombo.
![]()
Perlonpojkar....Perlon är bra fint det!![]()
håller med @Laddsladd ! Tycker dock att det beror lite på modellen, min UX är rätt sliten i boetten och tycker inte det märks nämnvärt när bezelen är så gåt som ny, alla mina icke-teggade tycker jag har hållit bra… även om det är klart är skillnaden mot U1 SE och 856 S UTC…Om avsikten är att behålla så tegiment. Är du en flippare är det högst osäkert om du får ut merkostnaden på typ 4,5 tkr.
Högst personligt såklart men SDR versionen är snyggast![]()
Kul! Alltid en skön känsla att få hem klockor från service tycker jag.Äntligen tillbaka från SPA resan som arrangerades av @ERIKSON URHANDEL
Kommer säkert bli skoj att bära lite Sinn igen
![]()
![]()
Det där är två riktigt lyckade kombinationerTestar favorit Natos på 856B - extremt bekvämt.
![]()
![]()