Jag med, frågade Erikssons vad det skulle kosta med en ny bezel. Nu har jag slutat fundera på det.![]()
Funderar på den icke färgade bezeln samt en quick adjust-länk. Lär gå på en slant…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag med, frågade Erikssons vad det skulle kosta med en ny bezel. Nu har jag slutat fundera på det.![]()
Funderar på den icke färgade bezeln samt en quick adjust-länk. Lär gå på en slant…
mera vittavlade sinnar tack!
Vad kostar kalaset idag då?Jag med, frågade Erikssons vad det skulle kosta med en ny bezel. Nu har jag slutat fundera på det.
Över 4kVad kostar kalaset idag då?
För en bezelÖver 4k
Tyckte 3k var dyrt när jag köpte till UX...Över 4k
Men du får ta med i beräkningen att du kan använda den som slagghackaFör en bezel![]()
Ja men dåså, då är det ju lätt värtMen du får ta med i beräkningen att du kan använda den som slagghacka![]()
Gillar 356, det var min första Sinn, ångrar faktiskt att jag inte köpte en koppar oxå, då hade jag haft 3.Hade faktiskt aldrig riktigt funderat på en 356, men charmig är den definitivt!
![]()
Samma här för nåt år sen... Trist ändå.Jag med, frågade Erikssons vad det skulle kosta med en ny bezel. Nu har jag slutat fundera på det.
Tycker du beskriver det rätt bra, 8,5 - 9 är rimlig prisbild och 11 lite högt, men om du inte vill vänta på en bättre prissatt kanske det är värt de extra lapparna? Går säkert att pruta ner den lite också.Nu kommer Sinn-rookien igen
Vad är ett skäligt pris för en 556A, full set från -23 med länk (skiljer det om det är H-länk eller F-länk)? Säg… bra skick, alltså där är märken efter bandbyte och några smårepor i boett
Har kollat i köp o sälj och där verkar det ha landat runt 8.5-9.5
Ligger nämligen en på Blocket just nu för 11 men jag vet inte, känns som den ligger högt? (Osäker på om man får dela länkar så låter bli)
När jag köpte min sa säljaren att Sinn garanterar minst 5år men att man kan räkna med ca 8år.Någon som vet batteritiden på U50 Hydro? Sinn skriver "extremely long" men vad innebär det? 15, 10, 5 år?
![]()
Tack för det. Service vart åttonde år låter acceptabelt.När jag köpte min sa säljaren att Sinn garanterar minst 5år men att man kan räkna med ca 8år.
Finns gissningsvis inte mycket exakt fakta kring det i och med att det är första Hydro med Ronda.
Fattar inte hur man kan berömma en klocka när hela designen är stulen. Helt ointressant huruvida den är av bra kvalitet eller inte. Hela homage/kopia grejen är tröttsam. Det är fusk och stöld.
Sinn börjar alltså bli så stora så de kopieras..
Det är märkligt.Fattar inte hur man kan berömma en klocka när hela designen är stulen. Helt ointressant huruvida den är av bra kvalitet eller inte. Hela homage/kopia grejen är tröttsam. Det är fusk och stöld.
Originalitet väger tungt. Annars känns det mest som genväg.Fattar inte hur man kan berömma en klocka när hela designen är stulen. Helt ointressant huruvida den är av bra kvalitet eller inte. Hela homage/kopia grejen är tröttsam. Det är fusk och stöld.
Ja, att kineserna kan göra fina kopior billigt i sina sweatshops är ju knappast någon nyhet direkt.Det är märkligt.
Just den där tror jag ingen vill köpa.Ja, att kineserna kan göra fina kopior billigt i sina sweatshops är ju knappast någon nyhet direkt.
Varför man ska stödja skiten och köpa grejorna är ju en helt annan fråga…