Tycker du ska vända på det odugliga uret.Grymt besviken, mitt oservade sportur med bly och skinnpackningar höll inte tätt när jag duschade med den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker du ska vända på det odugliga uret.Grymt besviken, mitt oservade sportur med bly och skinnpackningar höll inte tätt när jag duschade med den.
Mycket märkligt! Står ju waterproof på det, så måste gå på garantin...Grymt besviken, mitt oservade sportur med bly och skinnpackningar höll inte tätt när jag duschade med den.
Finns redan i tråden, men ok då!Tycker du ska vända på det odugliga uret.
Sköna hack i locket, liknar min anonyma historia. Hoppas det inte gick åt skogen och att klockan fortfarande åtminstone tickarGrymt besviken, mitt oservade sportur med bly och skinnpackningar höll inte tätt när jag duschade med den.
Spillman?
Kvalificerad?
Ruffig Movado Sport med hajp-boett.
Näe, den andra.Spillman?
Ja, har noterat det. Har man samma FB-boett, oavsett storlek, som tex PP ref 570 så nämns förstås PP (även om klockan är en Doxa eller Novice).Näe, den andra.
Skämt åsido. Bara gör mig lustig över att i poster över hela Instagram så hashtaggas Patek och Vacheron in bara för att klockan ifråga sitter i en Borgel-boett.
Utan tvekan! Asläcker!Bevisligen sportur.
Dial even says so.