Vad är det för klocka? Sist jag pratade med Werner så vägrade han serva kronografer och dykarur, så det kan ju vara bra att veta.Tack, får kolla där också![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad är det för klocka? Sist jag pratade med Werner så vägrade han serva kronografer och dykarur, så det kan ju vara bra att veta.Tack, får kolla där också![]()
De klockorna borde nog vara OK med Werner att serva. Räkna dock inte med ett hjärtligt mottagande. Han är rätt kärv att ha att göra med.
Han brukar tina upp lite om man kommer med fina klockor och ett genuint intresse. Och han gillar ju Omega.Surgubbar är alltid kul![]()
Värt ett försökHan brukar tina upp lite om man kommer med fina klockor och ett genuint intresse. Och han gillar ju Omega.
Vad brukar surgubben ta för en manuell Omega?Han brukar tina upp lite om man kommer med fina klockor och ett genuint intresse. Och han gillar ju Omega.
Det ser väl ut som en CK859, finns isf en nyproducerad version också. Om just detta ex är äkta/riktigt vågar jag inte svara på men det jag endast med känsla reagerar på är trycket/tonen men det är som sagt mer känsla än ngt annat. Ev ser minutvisaren lite tunn ut men det kan vara bilden.Någon som vet om denna är äkta, har ingen mer info tyvärr. Värde?
Baksidan är helt slät och jag ser inga stämplar.
![]()
Eterna Matic i guld, bara guldet erbjuder pantbank rätt bra för, de estimerade guldvikten till 32 + 7 gram.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
För eventuellt försäljningsvärde så är det ju bäst att separera.
Länken är ju inte värd något mer än guldet som är i den, då det är en ganska speciell design som inte tilltalar särskilt många.
För klockan tror jag att man kan få åtminstone något litet premium över guldvärdet. Tycker också att 7 gram låter som en ganska försiktig uppskattning.