Warwian
Silver
Crystron 600 quartz! Googlingen gick som smort!
Tvåa på den!![]()
Det var dock du som listade ut alla svåra bitar först! Jag tycker gott att du kan ta nästa, om vi var rätt ute det vill säga!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tvåa på den!![]()
Tvåa på den!![]()
Näe jag tror Chrono Master 500meter 33j!
OK! Jag kör väl då! Vilket märke!?
![]()
En rejäl kluring. Har definitivt sett skytten förr, kan det vara asiatiskt?
Vet att de brukar använda en sköldpadda men börjar jag närma mig med Certina eller Festina?
Finns väl något märke som heter Centaur men de hade väl ingen bågskytt utan en spjutkastande centaur som logga.. Min bästa gissning och troligen fel ^^
Nitella! Äntligen en straffsparkOK! En ledtråd!
Om man har skadat armen kan detta hjälpmedel påskynda läkningen! Byt ut första bokstaven till ett N så har du namnet på klockan!
Där satt den Gummo! Kör så det ryker!
WawaweewaSka njuta av segerns sötma under kvällen och somna som e vinnare. Imorrn kommer en förodligen inte alltför klurig uppgift.
Spänningen är olidlig!
Nope... Tyvärr tyvärr!Seiko Pouge?
Nope. Tyvärr...Är det en Certina DS 2!?
Ej plexiSer ut som akrylglas ?
Rätt!,,, kör. DuBorde tagit Nitellan, men det stod helt still
Gissar på Seiko 6139-6012![]()