Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var i boetten står det? Hade varit kul att se vad som ev stårBehöver givetsvis inte vara Croton som tillverkat, utan syftade på att det är samma klocka. Jag har em ommärkt Croton som är märkt just Croton i boetten.
Var i boetten står det? Hade varit kul att se vad som ev står
Tycker det där satt bra.En liten fråga bara.
Vad är det mest korrekta band/länk jag kan ha till klockan?
Tack! Dock 20mm. Skulle vara bra med ett 19. Kunde också vara kul med ett blått Tropic (med hål)?Tycker det där satt bra.
Då det rör vintagekronografer tycker jag man kan snacka lite band hör också. Joseph Bonnie's Tropic-replicor är snygga och rätt bra pris. Finns dock endast i 18 och 20, men deras blå är läckert.Tack! Dock 20mm. Skulle vara bra med ett 19. Kunde också vara kul med ett blått Tropic (med hål)?
Silikon? Nej tack!Då det rör vintagekronografer tycker jag man kan snacka lite band hör också. Joseph Bonnie's Tropic-replicor är snygga och rätt bra pris. Finns dock endast i 18 och 20, men deras blå är läckert.
http://www.josephbonnie.com/en/product/tropic-watch-strap-blue-silicone/
Damm-magnet? Ej prövat dessa eller annat silikonstrap för den delen heller.Silikon? Nej tack!
Yes, och de återgår alltid till samma form och fjädrar tillbaka. Jag står iaf inte ut.Damm-magnet? Ej prövat dessa eller annat silikonstrap för den delen heller.
+1, tycker även de ger en väldigt svettig känsla.Yes, och de återgår alltid till samma form och fjädrar tillbaka. Jag står iaf inte ut.
Beror nog på vem som bär...+1, tycker även de ger en väldigt svettig känsla.
Tack! Let the hunt beginBra hugget @ANALOGUE , jag gjorde misstaget att jobba efter lunch och sen var det ju för sent
Jag tycker att den är värd ett nos tropic! 19 mm är ganska vanliga och stilen är ju helrätt på en fin dykarchrono. Sen jag köpte ett tropic sport till denna har jag inte känt behov av bandbyte en enda gång:
Tack!Bra hugget @ANALOGUE , jag gjorde misstaget att jobba efter lunch och sen var det ju för sent
Jag tycker att den är värd ett nos tropic! 19 mm är ganska vanliga och stilen är ju helrätt på en fin dykarchrono. Sen jag köpte ett tropic sport till denna har jag inte känt behov av bandbyte en enda gång:
Skulle tro att det är ungefär det du får betala.Skulle ni säga att 900kr för detta är ok, eller bör man avvakta?
http://m.ebay.co.uk/itm/302291839187
Skulle tro att det är ungefär det du får betala.
Snyggt! Sitter bra på din handled.
Tack! Där är vi överensSnyggt! Sitter bra på din handled.