Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kvällens uppställning
![]()
Det vita håller samma nivå som röda, bra husvin för inga pengar alls. Perfekt att ha ett halvt dussin i källaren. Tyvärr bara beställningssortimentLa Bestia Governo gjort på apassimento metoden var länge lite av ett husvin där hemma, deras vita har dock aldrig provats.
Det vita håller samma nivå som röda, bra husvin för inga pengar alls. Perfekt att ha ett halvt dussin i källaren. Tyvärr bara beställningssortiment
Gikt? Portvinstån är en förödande dom för en livsnjutare, hoppas att herr Elkann kan finna glädje genom andra kanalerDet förklarar varför man inte sprungit på flaskan tidigare.
Min livmedikus har sedan länge förbjudigt mig att bruka alkohol men än lever hoppet att man en dag åter skall få läppja ädla drycker.
Gikt? Portvinstån är en förödande dom för en livsnjutare, hoppas att herr Elkann kan finna glädje genom andra kanaler
Otroligt! Om du har tid och lust får du gärna bjuda på lite tankar om respektive flaska!Manfred Krankls Sine Qua Non är bra viner och jag hade turen att få smaka ett antal.
![]()
RP har gett dem mellan 93 och 99 poäng och de sträckte sig mellan 2003 och till alldeles för unga 2022.
Har tyvärr endast lite noteringar från kvällen men generellt är vinerna väldigt balanserade och även om de är något kraftiga så är de inte på något sätt för mycket. De är samtliga rejält alkoholstinna. Vi hade dekanterat och sedan återfört vinet på flaska 4 timmar innan provning och under provningen fick de möjlighet att vidare utveckla sig. Du ska anser jag, vänta minst 5 år men gärna längre innan du dricker din Distenta då man nu inte når dessa fulla potential.Otroligt! Om du har tid och lust får du gärna bjuda på lite tankar om respektive flaska!
Jag har 2022:an, jag bör låta den ligga ett gäng med år till alltså?
![]()