• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Whiskytråden

En gång är ju ingen gång så ikväll är jag på Highland Park igen ... ;)
IWC A 2023-10-21 (Whisky 2).jpg

Inte i närheten av Octomore (Octomore är ju en riktigt beast), Identitet är mer som en vanlig rökig whisky, typ standard Lagavulin eller Laphroaigh. Är nog första Mackmyra som jag tycker är skaplig, har provat många och blivit besviken på typ alla men denna har iaf en ok smak och längd.
Kul. Värt att prova låter det som. Jag tycker att Svensk EK och Svensk Rök är bra (nu, hade inte mycket gott att säga om Mackmyra för 10 år sedan) så det kan passa min palett.

Mycket trevlig och har man druckit agitator tex deras vanliga single malt tidigare så känner man igen sig.
Denna har ju lite rök i sig som är väl integrerad, alldeles lagom. Gillar inte rökbomber men denna har perfekt dos rök. Fruktig och friskt avslut, mycket trevlig!

Nu i november släpper agitator sin kastanj igen, ett givet köp! Den gillar jag stark!

Tillbaka
Topp