Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Beställt en ”sherry butt”. Ska bli spännandeLite saftigt för att våga prova bara sådär, borde vara smakprov på systemet
Jämfört med High Coast Berg som också är sherry lagrat så Bergen klart bättre i min mun. Vet inte vilken Agitator jag ska jämföra med men Agitator släpper en "sherry butt" nästa vecka... den är man lite sugen på
Agitator Argument Sherry Butt
www.systembolaget.se
Blev ingen Springbank den här gången heller![]()
Jag fick en 12yo cask strenght. Tvingade två kollegor att sitta och klicka. Det renderade i en flaska iaf. Jävligt glad över det, första gången jag lyckas komma över en!
Snyggt, jag support klickade åt en kollega o fick köplats, får se om den faller ut. Var inte "min" Springbank denna gång så skulle egentligen inte ha ngn själv. Men i maj(?) när Local barley kommer då behöver jag ett helt stall bulvaner så jag inte bryter min serie, har alla 9 tidigare releaser.Jag fick en 12yo cask strenght. Tvingade två kollegor att sitta och klicka. Det renderade i en flaska iaf. Jävligt glad över det, första gången jag lyckas komma över en!
Har beställ en jag medBeställt en ”sherry butt”. Ska bli spännande![]()
Ska bli spännande att prova. Har du några av deras tidigare släpp? Jag har deras rom och två andra tidigare släpp(första single malt med ljusgrön etikett och första kastanj) och tycker de alla levt upp till mina förväntningar.Har beställ en jag med![]()
Ska bli spännande att prova. Har du några av deras tidigare släpp? Jag har deras rom och två andra tidigare släpp(första single malt med ljusgrön etikett och första kastanj) och tycker de alla levt upp till mina förväntningar.
Why not! Kul grejSkapa en blended kanske?
Nä här blir det nog en skvätt av varje!
Önskar er alla en fin lördag!
![]()