• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Whiskytråden

Lite findricka till torsdagsbalanseringen ... :happyhappy:
Longines 2025-01-30 (Whisky).jpg

Lite saftigt för att våga prova bara sådär, borde vara smakprov på systemet 😄

Jämfört med High Coast Berg som också är sherry lagrat så Bergen klart bättre i min mun. Vet inte vilken Agitator jag ska jämföra med men Agitator släpper en "sherry butt" nästa vecka... den är man lite sugen på 😊
Beställt en ”sherry butt”. Ska bli spännande 😊

Blev ingen Springbank den här gången heller :confused:

Jag fick en 12yo cask strenght. Tvingade två kollegor att sitta och klicka. Det renderade i en flaska iaf. Jävligt glad över det, första gången jag lyckas komma över en!

Så j#vla trött på beställningsystemet. Har aldrig lyckats så har gett upp nu. Handlar via SMWS istället och får upp ögonen för nya destillerier som inte finns representerade i Sverige via bolaget.

Kul att du knep en flarra i alla fall.😊

Jag fick en 12yo cask strenght. Tvingade två kollegor att sitta och klicka. Det renderade i en flaska iaf. Jävligt glad över det, första gången jag lyckas komma över en!
Snyggt, jag support klickade åt en kollega o fick köplats, får se om den faller ut. Var inte "min" Springbank denna gång så skulle egentligen inte ha ngn själv. Men i maj(?) när Local barley kommer då behöver jag ett helt stall bulvaner så jag inte bryter min serie, har alla 9 tidigare releaser.

Har beställ en jag med 😃
Ska bli spännande att prova. Har du några av deras tidigare släpp? Jag har deras rom och två andra tidigare släpp(första single malt med ljusgrön etikett och första kastanj) och tycker de alla levt upp till mina förväntningar.

Vart lite gott beställt från SMWS.:woot:

Bilagor

• IMG_0009.jpeg
    IMG_0009.jpeg
    199 KB · Visningar: 1
  • IMG_0010.jpeg
    IMG_0010.jpeg
    238.3 KB · Visningar: 1
Senast ändrad:
Ska bli spännande att prova. Har du några av deras tidigare släpp? Jag har deras rom och två andra tidigare släpp(första single malt med ljusgrön etikett och första kastanj) och tycker de alla levt upp till mina förväntningar.
IMG20250201122017.jpg

Dessa har jag just nu, den första flaskan Agitator jag köpte var ju deras single malt men den är slut sen länge, borde köpa en ny snart 😊

Tillbaka
Topp