Riktigt snyggajag var tydligen lite lost som helt missade att du hade postat bilder tidigare...
Passar på att tipsa om en god och lättdrucken whiskey!![]()
Helt okej.
Jo jag gillar den minimalistiska designen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt snyggajag var tydligen lite lost som helt missade att du hade postat bilder tidigare...
Passar på att tipsa om en god och lättdrucken whiskey!![]()
Värd varenda krona, sjukt fin!
![]()
Rare casken är mycket fin och len, på dessa anges ingen ålder, skulle säga att smaken är som på en 20 år +. Finns även en rare cask black som är snäppet värre, ligger dock på ca 4500:-/flaska.Den ser intressant ut.
Har provat en flaska av 18åringen en gång i tiden och den vill jag minnas var riktigt bra. Lätt men med många fina noter.
Hur är Rare Casken?
Rare casken är mycket fin och len, på dessa anges ingen ålder, skulle säga att smaken är som på en 20 år +. Finns även en rare cask black som är snäppet värre, ligger dock på ca 4500:-/flaska.
Rare ligger på ca 2000:- men i mina ögon värt det, kul att se vad du väntar påTrevligt. 4,5k för en flarra är en smula över budgeten.
Har ett tak runt 1-1,5k, sen börjar det bli svårmotiverat.
Kan kanske sträcka budgeten för en rare.
Har lite annat på ingång strax, kommer bilder när dom är hemma.
Ryktet säger att Laffe 18yo ska sluta säljas, bunkra!
![]()
Finns det ngn här som "kan" cognac?
Har fått ett erbjudande om att köpa en "fin" flaska till bra pris.
Det är en Remy Louis Xlll, flaskan är på 1,5liter.
Priset är bra tror jag, frågan är om det är värt å investera i den?
Eller är det en showoff cognac??
Hade inte tvekat om den slutat tillverkas, men så som jag uppfattat det hela så är den fortfarande i produktion.
Vad tycker ni?
Ser väldigt trevliga ut.Två nya godingar...
![]()
Grattis. Enligt kundservice på systembolaget blev samtliga bokade på knappt 13 sek(!) efter att den släpptes..Hämtat hem dagens nyförvärv.
Ardbeg Dark cove. Den gick åt som smör på systemets release.
![]()
Hörde något liknande.Grattis. Enligt kundservice på systembolaget blev samtliga bokade på knappt 13 sek(!) efter att den släpptes..![]()
Nytt in. Ska bli intressant att testa
![]()
https://www.systembolaget.se/dryck/sprit/port-askaig-100-proof-4002001
macallan 10/12y borde finnas för en femhunkaHar främst haft nikka hemma sista tiden men skulle vilja ha något nytt i hyllan
Förslag? Brukar tycka om det mesta (Mackmyra är för spritig) men något lenare fint
Pris kanske 500 max?
Highland Park 12y för 409:- på bolaget.Har främst haft nikka hemma sista tiden men skulle vilja ha något nytt i hyllan
Förslag? Brukar tycka om det mesta (Mackmyra är för spritig) men något lenare fint
Pris kanske 500 max?
Blir att köa.På fredag släpps Lagavulin 8yo som är en del av deras 200-års firande. Tror SB har fått in 3600 flaskor av 20.000st.
https://www.systembolaget.se/dryck/sprit/lagavulin-8-year-4048001
https://www.whiskybase.com/whisky/78627
![]()
Tror du det behövs? Brukar såna släpp gå åt fort?Blir att köa.
Tror du det behövs? Brukar såna släpp gå åt fort?