• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Whiskytråden

Bra fråga det där. Väldigt blandat beroende på vilket släpp.
Nu skall det släppas 3600 av denna Laga så tror jag inte det blir helt kaos men vet aldrig.

Vet bara att det är ett bra pris och det varit lite snack om den på nätet.
Ok, jag hoppas det finns någon kvar när jag dundrar in vid lunchtid

Beställde en på webben, verkar inte vara någon strykande åtgång.
Vill man hellre gå till butik så kan man alltid beställa där om dom inte har hemma!

Ja, det gick bra idag :)

IMG_2540.jpg

Drog hem en flaska Haig Club nu när frugan var i London.. Mycket fin whiskey! Sen att det är David Beckhams gör ju inte saken sämre ;)

Bild skamlöst snodd från internetz.

la-dd-haig-club-single-grain-scotch-whisky-david-beckham-20150128.jpg

Idag 10:00 släpptes ardbeg dark cove limiten edition, 5000 till Sverige. Kommer troligtvis ta slut inom 1 vecka i hela landet så passa på alla whiskey älskare.

Jag skulle behöva lite hjälp! Testade Nikka from the barrel och den var ju hur bra som helst!

Nu vill ja testa mer japansk och då Yamazaki, hur får man tag i en flaska?

Vad skulle ni rekommendera för ca 1000-1500:- ?
Egentligen inga preferenser utan mest en rolig lyxpresent.
En god vän fyller femtio och vi tänkte samla till en fin whiskey.
Det är lite kort varsel så den måste gå att köpa på bolaget i stockholm.
Tacksam för tips!

Ligger i soffan och kollar på Suits
Dottern och sambo ute och allt är lungt och tyst.. Rena drömmen om det inte vore för att jag är sjukt och ynklig :arghh:

Harvey dricker Macallan 18y
Någon som har smakat den? Vad påminner den om? Inser att jag sparade ju pengar till annat genom att ligga här hemma :)

Tillbaka
Topp