Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ett folieryck på zippin cask strength fick det bli också, helt i min smak! Gillar man nikka from the barrel så lär man tycka om denna också
. Det jag gillar med cask strength är ju att det oftast blir väldigt mycket smak av allt
![]()
Den är god och absolut värd att prova men den slår inte NikkaKanske borde slå till på en då!![]()
Har varit sugen på att testa Gotland ett tag. Får nog ta och köpa enEtt folieryck på denna ikväll! Det här mina vänner var riktigt bra! Gotland whisky gör riktig bra grejer, har verkligen fått upp ögonen för dom
![]()
High Coast håller jag högt! Tycker Gotland whisky står riktigt bra mot dom om man ska jämföra. Kan inte säga att den ena är bättre än den andra för de är båda riktigt bra. Tycker absolut du ska testa Gotland!Har varit sugen på att testa Gotland ett tag. Får nog ta och köpa enHur står den sig mot typ High Coast?
Oh ja, det gjorde det verkligen, tack!Det där är fin-fina grejer! Hoppas det smakar![]()