Rolfen
Silver
Den har ett intressant "bett" men i mitt minne sedan jag drack den senast så var den bättre än så här, kanske den öppnar upp med tiden ...Spännande, satt precis och kollade på den som ev. nästa inköp. Första intryck?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den har ett intressant "bett" men i mitt minne sedan jag drack den senast så var den bättre än så här, kanske den öppnar upp med tiden ...Spännande, satt precis och kollade på den som ev. nästa inköp. Första intryck?![]()
Den har ett intressant "bett" men i mitt minne sedan jag drack den senast så var den bättre än så här, kanske den öppnar upp med tiden ...
Kollade på Ralfy och även han tycker att den ändrats dom senaste åren, så mitt smakminne kanske är bättre än jag trott.Tack för svar!
Du får återkomma med en långtidsreview! ;-)
Kollade på Ralfy och även han tycker att den ändrats dom senaste åren, så mitt smakminne kanske är bättre än jag trott.
Hmm ja, verkligen. Låter som att man kanske bör kika på något annat. Några tips i 5-600kr -klassen för välgjorda sherrylagrade godingar?
Min referens är Longmorn 16år som jag tycker är kanon, men vill gärna prova nytt!
Den där är mycket trevlig.Öppnade en Caol Ila nyss, fantastisk
![]()
Någon som är intresserad av dessa godingar, slutsålda sedan länge.
![]()
![]()
Öppnade en Caol Ila nyss, fantastisk
![]()
Talisker verkar trevlig.
Drog folien på en Caol Ila nyss, good shit
![]()
Dricker i princip bara Caol Ila och det började bli lite tomt på drinkvagnen.Shit, rätt coolt att öppna en Caol Ila både fredag och söndag. Respekt!
Löjligt billig. Nöjd?Folieryck Glen Moray Peated som i dag släpptes i systembolagets ordinarie sortiment.
![]()
Ja, gillar man rökig whisky är den ett litet fynd. Jag upplevde den dock som lite "vattenskadad", hade den varit på typ 46% i stället för som nu 40% så hade den varit en riktig pärla. Men för pengarna är den helt okay.Löjligt billig. Nöjd?
glömde och nu ser det ut att vara slut på webben...Släpptes idag! 2017 är en favorit , få se om 18 levererar.
![]()
Är det Jim Beam med lite Lemmy dreggel i... ? ;-)Folieryck på fin-whisky`n
![]()
Nä, mer en fancy flaska/etikett med rock diesel (Jack Daniel’s) iÄr det Jim Beam med lite Lemmy dreggel i... ? ;-)
var nyligen i Sparta, TN. Finns fler varianter av JD än man tror. Här hemma har vi nästan bara den vanliga, honey (ljusguletikett istället för den svarta), Gentleman Jack och ev Single barrer men såg betydligt fler varianter där.Nä, mer en fancy flaska/etikett med rock diesel (Jack Daniel’s) i![]()
Ja, det finns rätt många och helt ok JD faktiskt!var nyligen i Sparta, TN. Finns fler varianter av JD än man tror. Här hemma har vi nästan bara den vanliga, honey (ljusguletikett istället för den svarta), Gentleman Jack och ev Single barrer men såg betydligt fler varianter där.
https://www.systembolaget.se/sok-dryck/?searchquery=jack daniels