• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Whiskytråden

Dom tog slut på Sisjöns bolag 1005. Gubbarna hade köat utanför. Bara nordstan kvar i Gbg.
Jag hade underbar tur, (tack karma)som fick en som hade varit och vänt som återköp kl1115.
image.jpeg

Fridens

Senast ändrad:
image.jpeg
Hämtade den här på systemet idag. Vem skulle tro favorit-whiskyn efter en helkväll på öl och whiskymässan skulle vara från Indien!?
Men så blev det, köpte en till farsgubben. Men han kommer inte få ha den helt för sig själv:)
839 pix och finns på systemets beställningssortiment.

Alla är hjärtligt välkomna till den nya tråden som vi ska försöka få bra aktivitet på, om klockor whisky öl och allt där omkring :) https://klocksnack.se/threads/nya-tråden-om-klockor-whisky-och-öl.48978/

Varför skulle vi överge denna underbara tråd för den nystartade? Nej, någon måtta får det vara!

Nu blir det en Laimrig batch 3. Synd att den inte finns kvar på SB längre. Var en snuskigt bra whisky för pengen!

image.jpeg

Gammal bild men samma flaska.

Varför skulle vi överge denna underbara tråd för den nystartade? Nej, någon måtta får det vara!

Nu blir det en Laimrig batch 3. Synd att den inte finns kvar på SB längre. Var en snuskigt bra whisky för pengen!

image.jpeg

Gammal bild men samma flaska.
vem har sagt något om att ni ska överge denna tråd!? Ingen som kan eller vill tvinga dej/er! var bara ett förslag whisky älskare till whisky älskare!

Finns det ngn här som "kan" cognac?
Har fått ett erbjudande om att köpa en "fin" flaska till bra pris.

Det är en Remy Louis Xlll, flaskan är på 1,5liter.

Priset är bra tror jag, frågan är om det är värt å investera i den?
Eller är det en showoff cognac??
Hade inte tvekat om den slutat tillverkas, men så som jag uppfattat det hela så är den fortfarande i produktion.

Vad tycker ni?

Postar här med. Ska öppna denna underbara sherrybomb! Bror till Kavalan solist vinho barrique som blev utnämnd till världens bästa single malt 2015. Har provat båda och jag föredrog sherry cask. Rekommenderas varmt om ni får tag på en flaska! Made in Taiwan har fått en ny innebörd... :)
_20160212_194201.JPG

sakta men säkert har intresset smugit sig på för whiskey
För tillfället har jag en Johnny walker platinum (favoriten faktiskt)
Laphroaig 10, 12, 18 åriga.
Samt en aberlour.

Kommer bli dyrt att ha detta som intresse också :D

Tillbaka
Topp