Lite kul att just en Flóki fårdynga landade efter den färöiska.En annorlunda fick det bli idag!
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lite kul att just en Flóki fårdynga landade efter den färöiska.En annorlunda fick det bli idag!
![]()
Smögen gillar jag det lilla jag provat, ska allt köpa in några flaskor framöverFolieryck på dennaÄr det någon som kan förklara Batch strength 90 proof och 51,4% vol.
Se längst ned på etiketten
![]()
Cheers![]()
Najs! Jag har heller inte testat så många. Denna är god. Rökig. Kommer definitivt bli flerSmögen gillar jag det lilla jag provat, ska allt köpa in några flaskor framöver![]()
Hittade svaret på 90 proof och 51,4%Folieryck på dennaÄr det någon som kan förklara Batch strength 90 proof och 51,4% vol.
![]()
Cheers![]()
Berätta gärna vad du tyckte, klickade hem en som står oöppnad i hyllan än så länge..Folieryck på dennaÄr det någon som kan förklara Batch strength 90 proof och 51,4% vol.
![]()
Cheers![]()
Kul! Jag tycker den påminner lite om Coal Ila kanske. Det är ingen påtaglig rök. Jag vet inte, jag gillar den i alla fallBerätta gärna vad du tyckte, klickade hem en som står oöppnad i hyllan än så länge..
Vilken tycker du är godast av dom som du har testa som är från Gotland?Ett folieryck på Gotland whisky senaste
![]()
Av dem jag testat så är det deras första 12åriga som endast går att köpa på plats hos dom.Vilken tycker du är godast av dom som du har testa som är från Gotland?