• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den ultimata...

Ricrob

Patek
Jag tänker dock inte påstå att Sub'en är den ultimata klockan men i min alldeles egna värld börjar den krypa åt det hållet, iaf om den bär spår av guld! :D

TxndYmB.jpg
 

garfield

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Varför är det så himla bökigt att ta bort ett inlägg? Ibland blir det helt enkelt fel, och då borde man väl kunna rätta till det, eller?:mad:
Ps Din Sub är så jävla snygg Ricrob jag förstår att du "anpassat" din inställning till denna modell:):)
 

Ricrob

Patek
Varför är det så himla bökigt att ta bort ett inlägg? Ibland blir det helt enkelt fel, och då borde man väl kunna rätta till det, eller?:mad:
Ps Din Sub är så jävla snygg Ricrob jag förstår att du "anpassat" din inställning till denna modell:):)
Om du syftar på mitt inlägg så ska det inte bort, jag är stolt över det! Det är inget att ångra, utan bara inse att man blivit lite bajsnödigare med åren! ;) Tack btw!
 
Topp