100m står det på hemsidan.Jag har också varit lite sugen på den men då den ”bara” har 50m wr går den bort för mig tyvärr. Vore kul om du hittade en
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
100m står det på hemsidan.Jag har också varit lite sugen på den men då den ”bara” har 50m wr går den bort för mig tyvärr. Vore kul om du hittade en
Håller med. Transparensen i tavlan tickar inte mina boxar. Men i övrigt är det en riktigt fin klocka.Jag var nära ett köp på C24 men kom i slutändan inte överens med den transparenta tavlan på modellen med Baumatic-verket, så jag backade ur. Synd, för den har fortfarande mycket jag gillar.
Ok!?! Ja då är det väl så, de lär ju veta bättre än mig. Frågan är om wr har förbättrats sedan något år? Eller om jag missuppfattat det tidigare men jag känner mig väldigt säker på att den bara haft 50m wr tidigare. Ska inte ta gift på det men bra säker känner jag mig. Någon mer kunnig som kanske har bättre koll?? Har jag fattat fel hela tiden (vore inte första gången) eller har de förbättrat sin wr?100m står det på hemsidan.
Efter en liten snabbkoll på hemsidan ser det ut som 36mm och mindre har 50m medans de över har 100m.Håller med. Transparensen i tavlan tickar inte mina boxar. Men i övrigt är det en riktigt fin klocka.
Ok!?! Ja då är det väl så, de lär ju veta bättre än mig. Frågan är om wr har förbättrats sedan något år? Eller om jag missuppfattat det tidigare men jag känner mig väldigt säker på att den bara haft 50m wr tidigare. Ska inte ta gift på det men bra säker känner jag mig. Någon mer kunnig som kanske har bättre koll?? Har jag fattat fel hela tiden (vore inte första gången) eller har de förbättrat sin wr?
Aha. Kanske var så det var. Då har jag kanske snurrat till det och generaliserat alla storlekars wr. Då ändrades saken! @Sullanos köp en så kan jag köpa den billigt av dig senEfter en liten snabbkoll på hemsidan ser det ut som 36mm och mindre har 50m medans de över har 100m.
Läcker!!
Dessa tre är fina, finns de att köpa idag?Lite bilder från kvällens träff med Baume&Mercier
Har inte ref på de men kolla @ERIKSON URHANDEL eller @Nymans Ur 1851 Västerås hemsidaDessa tre är fina, finns de att köpa idag?
Har du ref?
Men det är ju en Perpetual calendar, lite annan prisklass.Testade en Riviera MoonPhase på Kroons häromdagen. Högsta betyg verkligen! Ligger oerhört skönt på handleden, perfekta mått om ni frågar mig och ger klara 1,000,000kr Audemars vibbar. Får man inte oerhört mkt klocka för pengarna här? Varför överväger man alls en Daytona när man kan få denna komplikation för pengarna?
Otroligt vacker! Vad är det för referens på denna??Testade en Riviera MoonPhase på Kroons häromdagen. Högsta betyg verkligen! Ligger oerhört skönt på handleden, perfekta mått om ni frågar mig och ger klara 1,000,000kr Audemars vibbar. Får man inte oerhört mkt klocka för pengarna här? Varför överväger man alls en Daytona när man kan få denna komplikation för pengarna?
Otroligt vacker! Vad är det för referens på denna??
Jo vi vill vetaHar precis ropat hem en Baume & Mercier på auktion…. Men ska inte avslöja vad det är riktigt än…
Hoppas få den i veckan som kommerJo vi vill veta
Eqotimes artikel på Baume Mercier Riviera:
Hands-on: Baume & Mercier Riviera -Eqotimes favoriter från kollektionen
En närmare titt på fyra favoriter från Baumer & Merciers Riviera-kollektion. Från insteg till Perpetual Calendar.eqotime.com
Eqotimes poddavsnitt om Baume Mercier:
Baume & Mercier med Erik från KRONS och Nymans Ur 1851
Poddavsnitt · Eqotime Podcast · 2024-12-17 · 44 minpodcasts.apple.com
Nice klocka, kul historia!Fick hem denna idag. I mina ögon NOS. Kan inte se några som helst tecken på användning. B&M Baumatic i 18k gulguld. Automatisk med mikrorotor.
En present från Jordaniens tidigare kung på hans 60-årsdag till Ardeshir Zahedi som var Irans utrikesminister, tillika Irans sista ambassadör i USA och samt England.
En riktig skön playboy som bland annat dejtade Elizabeth Taylor och festade med Andy Warhol och Barbra Streisand
Dom är fina dom , gillar Bauer frugan har ju 3 stSpanade in några olika Riviera hos Erikson idag.
HäftigFick hem denna idag. I mina ögon NOS. Kan inte se några som helst tecken på användning. B&M Baumatic i 18k gulguld. Automatisk med mikrorotor.
En present från Jordaniens tidigare kung på hans 60-årsdag till Ardeshir Zahedi som var Irans utrikesminister, tillika Irans sista ambassadör i USA och samt England.
En riktig skön playboy som bland annat dejtade Elizabeth Taylor och festade med Andy Warhol och Barbra Streisand