• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Denim evolution - den stora jeansnötartråden

Svär man I kyrkan om man önskar sig ett par jeans med viss stretch?

Tycker dom flesta jeans utan stretch i midjan blir lite väl obekväma när man som jag mestadels sitter ner på mitt kontor under dagarna.

Finns det några bra jeans med stretch, eller är det lönlöst med stretch? Isf vad för jeans rekommenderar ni av god kvalitet för en som sitter mycket på jobbet?

Svär man I kyrkan om man önskar sig ett par jeans med viss stretch?

Tycker dom flesta jeans utan stretch i midjan blir lite väl obekväma när man som jag mestadels sitter ner på mitt kontor under dagarna.

Finns det några bra jeans med stretch, eller är det lönlöst med stretch? Isf vad för jeans rekommenderar ni av god kvalitet för en som sitter mycket på jobbet?

Då har du gått på en för liten storlek, alternativt fel passform. Det bästa är att gå till någon som har koll på läget. Var bor du någonstans?

Tillbaka
Topp