• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Denke

Maro

Audemars
Sålt till Denke 10+ affär och allt var över på några timmar! Super snabb betalning och en positiv kontakt! 100% goo gubbe!
 

par

Patek
2-Faktor
Nästan löjligt att lämna på en medlem med 4 sidor bra omdömen men givetvis är han en good guy
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
En synnerligen trevlig karl att ha att göra med. Köpte en Airman 9 av denne trevlige herre och allt kanon, både klocka, tillbehör och bemötande. En absolut 100 % good guy.
 

_jonte

Patek
Har köpt en vintage Rolex av Denke. Klockan började krångla efter några dagar, och en vecka senare la den av helt. Denke erbjöd sig utan omsvep att betala halva reparationskostnaden. Så gör en hedersman, top notch! :)
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Köpt min andra Airman av Denke. Språjkans ny den här gången genom Denkes försorg som trots idogt tjat och ideliga förseningar, aldrig tappade humör eller tempo. En sann gentleman! :)
 

BCKSTRM

Rolex
Köpte en Rolex Exlporer I ref 214270 an Denke. Mycket smidig affär och trevlig säljare! Rekommenderas varmt!
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Sålde en klocka. Det enda jobbiga var att han enviasdes med att sätta in för mycket pengar (dricks? som jag var en lättfotad servitris...) och jag var tvungen att swisha tillbaka pengar. Detta räcker inte för att bli bad guy i min bok, snarare tvärtom, han kanske tyckte synd om mig eftersom jag bara har gamla klockor.
 

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Jag köpte en riktigt mysig dykare av Denke. Givetvis inga problem, klockan är fantastisk och jag är mycket nöjd. 1000% Goodguy superduper kille delux royal.
 

Ebbot

Cartier
Köpte en sinn av denke. Trevlig kille, snabb leverans. Hjälpte till och med med extra länkbit när dom som kom med strulade med skruvarna. Grymt! 100% GG!
 
Topp