• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Denke

Dr Hochblume

Panerai
Köpte och fick precis en Lorenz kronograf av denke. Snabb, bra och tydlig kommunikation. Fick kronograf nästan snabbare än vad betalningen gick igenom:) Jag är sjukt nöjd med affären!
Tack!
 

Highvalley

Ghetto Living
Friends Of KS
2-Faktor
Har sålt en gammal tändare till Denke. Som väntat blev det en smidig affär och jag fick en trevlig pratstund. :)
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
@Denke agerade kurir åt mig efter jag köpt Hifi på långdistans.

Han må ha haft vägarna förbi så han inte tyckte det var märkvärdigt men från min sida var det mycket uppskattat och hjälpsamt.

Tack! :)
 

FranzJaeger

Omega
Pledge Member
2-Faktor
Gjort en bytesaffär med @Denke face-to-face, supertrevligt och smidigt rakt igenom - skulle gärna göra fler affärer och rekommenderas varmt!
 

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Har sålt två Seiko till @Denke, eller sålt kanske man inte kan säga då han dragit utomlands med mina pengar. Det ryktas att han flyttat till Sydamerika eller Asien men jag vet inte.

Skämt åsido, det är alltid lika trevligt att ha med @Denke att göra. Såklart 100% Goodguy!
 
Gjort OT affär med @Denke men tyvärr försvann paketet hos Postnord. Hade kontakt med Denke under tiden och fick refund innan Denke fått tillbaka från postnord.

Med de sagt, all heder åt en härlig person och rekommenderar honom varmt som säljare! 100% GG!
 
Topp