• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Derix

Fujoor

Patek
2-Faktor
Köpt en GMW-B5000D av @Derix efter att ha lagt ut en köpesannons. Allt gick supersmidigt och snabbt. Rekordsnabb leverans dessutom. Tummen upp!
 
S

stewart

Guest
Sålde en klocka till Derix,inga som helst konstigheter,snabb betalning och bra kommunikation en GG i min bok.
 

ersse

Omega
Köpte en Casio G-shock av Derix, paketet landade snabbt på lådan och levererades till mig snabbt och utan krångel. Klockan beskrevs som i gott skick och det var den.

Mycket nöjd! Rekommenderas!
 

linus84

Omega
Sålt en Omega speedmaster till Derix, förrutom att affären i sig gick super smidigt och betalningen kom på direkten så fick vi oss dessutom lite klocksnack över telefonen vilket alltid är trevligt. 100% GG, gör mer än gärna affärer igen.
 

roosterman

G-shock
2-Faktor
Köpt en Rangeman av @Derix.
Snabb och trevlig att handla av:)
100% GG i mina ögon sett.
Detsamma gäller hans gåva till BCF-auktionen som jag budade hem för ett tag sen :)
 

Spincini

Rolex
2-Faktor
Köpt Lifestyle av @Derix
Inga som helst konstigheter utan trevlig kommunikation, snabbt skickat och bra packat.
100% goodguy i min värld alla dagar i veckan😃
 

livinl0ud

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Sålt god doft på distans till @Derix. Blixtsnabb betalning, trevlig kontakt. En snabb och smidig affär som alltid. 100% GG i min bok.
 
Topp