Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller med, dock är inte länkarna så lyckade. Efter lite fulpolering ser de hemska ut. Spencer66 borde finpolera sin eller fixa ett styggt mörkgrått mockaband.Den är grymt snygg Spencer. Du skulle ha haft ett fejdat inlägg att kunna variera med. Denna look är bland det snyggaste som finns i klockväg.
Håller med, dock är inte länkarna så lyckade. Efter lite fulpolering ser de hemska ut. Spencer66 borde finpolera sin eller fixa ett styggt mörkgrått mockaband.
Det sade jag iofs sig inte, men jag tror så är fallet?Fulpolering på mina länkar?
Det skulle verkligen förvåna mig, både med tanke på var den kommer ifrån och vilka som hade den inne för service. Tror du får tänka om där..Det sade jag iofs sig inte, men jag tror så är fallet?
Är det inte så att ovansidan är lite för tillrundad och att de missat lite på den borstade finishen? Har för mig det såg så ut, men å andra sidan är jag nu på fel sida 25 så...Det skulle verklige
Det skulle verkligen förvåna mig, både med tanke på var den kommer ifrån och vilka som hade den inne för service. Tror du får tänka om där..
Vad är ett hyfsat pris?![]()
Det är inte lätt att vara ödmjuk när man vet att man är bäst.... det var väl så det var eller Spence...har forumets finaste guldrolex!
Det har den gjort...
Asså inte för att vara sån, men är du säker på det?
Har sökt och sökt men hittar inte något om Day-date i stål. De enda är replicas som jag hittar.
Sen skriver manolo att den inte tillverkats i något billigare än guld.
Tycker själv att det är en av rolex finaste modeller och blir väldigt nyfiken.
En Daydate i stål skulle kunna knuffa ner DJ med vit Tiffanytavla från min graalplats.
Fulpolering på mina länkar?
Vänta - bara några sekunder kvar på micron - sen är en stor hink popcorn klaraCatfight!
Jag
Jag baserar det på att du får en mycket fint fullset av 116718 för 135. En 1680/8 i mycket fint skick är dyrare och är det fullset mycket mycket dyrare. Vidare är det en unik modell (världens första dykare i guld) som bara tillverkades totalt i ett par tusen exemplar under 10 års tid och inte en som pumpas ut i parti och minut.![]()
Den väger säkerligen ca 60-70gram mindre än forumets Finaste guldrolex
![]()