Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mobilen ÄR ju en klocka! Den jag har på armen "is just for show"![]()
Folk som tror det är vett och etikett att ha klockan på vänster....OCH.....kompisar med Omegas som frågar vad man tycker om deras klocka......
Va!? Är du kompis med folk som har Omega???
Ja ha. Då förstår jag varför du alltid kommer att bo hos din mamma.När man är på en andra, tredje dejt med en dam och hon får för sig att hålla om min handled och klocka och kladdar ner glaset.
Älskar min mamma!Ja ha. Då förstår jag varför du alltid kommer att bo hos din mamma.![]()
Värsta jag vet är när man kliver ut fr urhandlaren med en splitter ny klocka, medans man promenerar och begrundar mästerverket trampar man snett, staplar ut i trafiken och lyckas bli påkörd av en glassbil, på nått vis fastnar man med antingen jackan, väskan eller byxan i bakre kofångaren och släpas med en bra bit.
När bilen äntligen stannar och man tittar på klockan är den helt repig... hatar sånt.
Ljudet av en automatisk urverk som tickar i sömnens tecken är ju underbar!Ljudet av en högt tickande klocka den där natten du inte kan somna...
När tjejer berättar att hennes kille/sambo/man har en superexklusiv Omega som kostar 40.000 kr + och det visar sig vara en SMP från 90 talet.
När man gör en paketöppningstråd samma eftermiddag som någon jävel köper upp halva guldreserven. Godnatt och hejdå, ställ dig i skamvrån.
Ljudet av en automatisk urverk som tickar i sömnens tecken är ju underbar!
Och med urtavlan på handledens insida![]()
Ok, jag omformulerar mig. Ljudet av ett automatisk urverk från Rolex eller Patek som tickar i sömnens tecken är ju underbar!Har du testat en Atlantic? Om inte, köp min. Den ligger upp på köp-sälj. Så kan vi se om du fortfarande tycker samma sak...
Ok, jag omformulerar mig. Ljudet av ett automatisk urverk från Rolex eller Patek som tickar i sömnens tecken är ju underbar!
När tjejer berättar att hennes kille/sambo/man har en superexklusiv Omega som kostar 40.000 kr + och det visar sig vara en SMP från 90 talet.
Då vet man att det är dags att göra slutNär man är på en andra, tredje dejt med en dam och hon får för sig att hålla om min handled och klocka och kladdar ner glaset.
Tightat till det bara...likt JS (har du bytt nick, förresten?