Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
99% av fallen går det bort. Gillar Ernestos tidigare DJ det är den enda jag kommer på.
Den har jag inte sett tror jag.@christian-h ´s Sjöö Sandström tyckte jag var riktigt bra...
Haha ja just det, den han lade ut till "försäljning" 1:a april i fjolTror @leben har lite is att visa upp..![]()
Jag gillar verkligen full-on ice. Diamanter överallt osv.
Den nedan är en dröm.
![]()
Här är den & här är en paketöppning som jag gjorde. Jag köpte tillbaka den & den sitter numera på brorsans handled. One of a kind med specialbeställd tavla som jag förstod det. Otroligt trevlig.Den har jag inte sett tror jag.
Ok jag ändrar mig TVÅ braHär är den & här är en paketöppning som jag gjorde. Jag köpte tillbaka den & den sitter numera på brorsans handled. One of a kind med specialbeställd tavla som jag förstod det. Otroligt trevlig.
https://klocksnack.se/threads/paketöppning-en-svensk-påfågel.49366/
![]()
Och här är min & @Ernestos gamla 116200. Fantastiskt bra! Nu trycker @kalufsen på den. #swishaentjuga
![]()
Fin bild den med fjärilen, påminner om att våren kommer snartHär är den & här är en paketöppning som jag gjorde. Jag köpte tillbaka den & den sitter numera på brorsans handled. One of a kind med specialbeställd tavla som jag förstod det. Otroligt trevlig.
https://klocksnack.se/threads/paketöppning-en-svensk-påfågel.49366/
![]()
Och här är min & @Ernestos gamla 116200. Fantastiskt bra! Nu trycker @kalufsen på den. #swishaentjuga
![]()
Verkligen! Den där SS landade på under ett femsiffrigt belopp också, vilket måste göra det till mest pang för pengen som jag har ägt. Full-set dessutom.Ok jag ändrar mig TVÅ braDJ är makalös!
Det där med fjärilen är helt sjukt och har en historia värd att berätta.Fin bild den med fjärilen, påminner om att våren kommer snart![]()
Tack för att du delade med dig av historien bakom kortet !Det där med fjärilen är helt sjukt och har en historia värd att berätta.
Jag flyttade grejer på lagret och då trillade den fram, livlös vid första anblick. Den fick följa med till kontoret, där den vaknade till liv och efter det blev vi kompisar.
Fjärilen levde livet på jobbet och satte sig på mig mellan varven, hängde med ut på bilderna - utan att flyga iväg, sen släppte jag den fri.
Några dagar senare när jag öppnar dörren till jobbet flyger samma fjäril in igen och sätter sig på min hand. Dörren var alltså öppen i max tre sekunder, sen satt den där länge och jag klippte ett par bilder till, utomhus.
Fascinerande i mina ögon, ni behöver inte tycka detsamma
Aja, lite lätt OT bara...
Då mannen sällan har så många andra "smycken" kan det ju vara ett trevligt tillskottKänsligt ämne, vad säger ni om denna ?
![]()
Jag tycker att det är superballt, det är bara finnansieringen som håller mig borta.
@Apanssons ? Eller en likadan ??Rätt bra ändå?
![]()