• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Digitalklockatråden

DSC_1461~2.JPG

Kom precis hem... 😅
Inbjudan var "kom över på lite tacos" men det eskalerade snabbt. Jeesus lite för gammal för det livet men rätt skönt att ibland bara sitta med vänner och grogga bort en natt.
20230129_092937.jpg

Låter härligt! Själv så la jag mig klockan tio och väcktes 0607 av mina två levande alarmklockor 🙈

party-hard-tissue.gif

Digital Arnie för extra krämig topic 👌

PXL_20230129_090114434.jpg

Jag sa precis till mig själv nu ska jag inte köpa fler klockor på ett tag, jag känner mig för tillfället ganska nöjd. HAHA!

Men en riktigt billig klocka räknas det ens? Typ om det är 3,5% av totala värdet på samlingen.
p_lsa_the_man_1206497748_2103610.jpg

Nu vart jag sugen på en modell jag tyckt vart fula innan också.
ae-1000w-1avef.jpg

Behöver inte va just den modellen men den "looken"

Så skön klocka! Döttstung.

A168. I princip en variant på terroristen F91W sett till funktioner men med en ganska relevant skillnad - denna har bra bakgrundsbelysning.

F91W ser man ju knappt om man har belysningen tänd eller inte då den har en lampa som lyser från sidan. A168 har som en blågrön ledskärm som lyser upp helt med maxkontrast. Klart bättre i det avseendet.

Tillbaka
Topp