Delgada
Pandion
Tredje koppen tom...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tredje koppen tom...
EnzoGuld och PVD
![]()
Du får köpa min analoga med pvd o guldEn sådan vill jag ha!
Hatar verkligen när värmen bara går på max hela tiden. O h på bussen gick det väl inte att veva ner nån ruta heller? Sjukt störigt.God morgon i kylan... -15 och trasigt värmesystem på bussen va ingen höjdar start på dagen
![]()
Jo den är riktigt mysig. Kvalitet på en annan nivå när det var nytt med digitalt. Länken och boetten är riktigt påkostad.Oh! En vintage swiss digitalare![]()
Jo den är riktigt mysig. Kvalitet på en annan nivå när det var nytt med digitalt. Länken och boetten är riktigt påkostad.
Känns som att det jag gav på tradera var ett fynd om man jämför.Tittat på en digital speedmaster men dagens prisnivå är helt åt
![]()
God morgon!!God morgon.
Undrar om det alls finns någon mer i den här tråden...?
![]()
God morgon.
Undrar om det alls finns någon mer i den här tråden...?
![]()
Det där blev ju hur skönt som helst.Köpte min babyblåa terrorist med planen att stjäla bandet som matchar texten på min gamle nakna skruvbak. Rätt nöjd måste jag säga.
![]()