Är inte så morgon pigg längre

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är inte så morgon pigg längre
Muggshot nu kafferast. Ska ni ha digitalt under owg?
![]()
Den är en av de första MRG G-Shock, MRG-1B-1 släppt september 1996. Den är dock naken eftersom den var så sliten i kläderna. Moddade dit ett eget läderband som jag tycker blev bra. Gillar den utan bezel blir mer rå och nätt.Den va frän! Inte sett någon sådan innan.
Owg är inget för mig, så det blir som vanligt...
Den är en av de första MRG G-Shock, MRG-1B-1 släppt september 1996. Den är dock naken eftersom den var så sliten i kläderna. Moddade dit ett eget läderband som jag tycker blev bra. Gillar den utan bezel blir mer rå och nätt.
![]()
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.shockbase.org
Vilken skillnad. Den är ju tusenfalt bättre.Den är en av de första MRG G-Shock, MRG-1B-1 släppt september 1996. Den är dock naken eftersom den var så sliten i kläderna. Moddade dit ett eget läderband som jag tycker blev bra. Gillar den utan bezel blir mer rå och nätt.
![]()
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.shockbase.org
One wank guy month? Kul grej men det är ju som att be en alkis ta en vit månad...Muggshot nu kafferast. Ska ni ha digitalt under owg?
![]()
Hahahaha!!One wank guy month? Kul grej men det är ju som att be en alkis ta en vit månad...
Funkar dåligt för mig.
Jag ska också köra OWG med min analoga GUL.Bara jag som kör OWG här inne alltså?
Passar på att bära terror på GUL-velcro idag.
![]()
Jag är med! Blir en Swatch för mig.Bara jag som kör OWG här inne alltså?
![]()
Jag och @hepanter är oxå med.Bara jag som kör OWG här inne alltså?
![]()
Sa** jä* r** morgon?Är inte så morgon pigg längre![]()
Coolare än Igloo glass!!!Tread är fränt att ha som band
![]()
![]()
Det är väl ingen utmaning.
Funderar på f91w i marsDet är väl ingen utmaning.![]()