Brogin
Silver
Riktigt kul pryl det där!Nu blev det väldigt mycket nostalgi för farbror.
Nyinköpt, ebay, kom idag.
Seiko Running man. D138 i bra skick.
Nu blev man 10 år igen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt kul pryl det där!Nu blev det väldigt mycket nostalgi för farbror.
De 2 sekunderna jag tyckte du satt den på ett GS band...Nu blev det väldigt mycket nostalgi för farbror.
Hur sitter de på handleden?Råkade ramla in en hög i måndags.. Rätt mycket digitalt där
Troligvis helt okHur sitter de på handleden?
Och på din handled?Troligvis helt ok
Den svarta ser ut så här iaf
Jag kan ta med den uppåt nästa helg så får du prova självOch på din handled?
Råkade ramla in en hög i måndags.. Rätt mycket digitalt där
Jomenvisst GA-700BR-1Får man se en bättre bild på den svart-oranga?
Jomenvisst GA-700BR-1
Går i samma tankar - med undantag för det där med fet det har jag inte armar till. Men en G-Shock känns det lite som att det gör till allmänbildningen att haSnygg! Kanske snart måste slå till på en riktigt fet G-Shock!
Har du sett denna? Samma modell som min rödsvarta men i guldsvart iställetSnygg! Kanske snart måste slå till på en riktigt fet G-Shock!
Har du sett denna? Samma modell som min rödsvarta men i guldsvart istället
Och positiv display
https://www.blocket.se/annons/varmland/casio_g_shock_/107514774
FääääääärgTack! Men jag vill ha mer färg!!! Älskar färg!
Yes hehe
Men du kan väl kosta på dig ett wrist shot i den här tråden i alla fall. Det råder vattentäta skott mellan trådarna ju.Knasig NOS Casio VQ-11 som vart i Polen och vänt eftersom att säljaren skickade fel. Nu är det ju OWG och därför får plasten sitta kvar på glaset. @roosterman hade denna i handen idag men inte på handleden. Jag lovar att det är sant.
Vi ger oss en jla omgång på gymmet igen.