Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Upplupna är ett av de bättre orden inom redovisningen! Och kommer någon med en jobbig fråga är det bara att svara att det följer god redovisningssed.Lite morgongym innan det är dags att roa mig med att periodisera upplupna intäkter
![]()
Upplupna är ett av de bättre orden inom redovisningen! Och kommer någon med en jobbig fråga är det bara att svara att det följer god redovisningssed.
Samma effekt på en stylist/inredare när man säger att allt vitt i rummet skall vara brunt. De bara går liksom...Brukar duga med att säga att minus egentligen är plus så slutar dom flesta lyssna![]()
...och nu sparkar vi igång lördagen.God guldig afton mina vänner.
Kom ihåg att uncle sam såg din fickpingis även på 90-talet.
![]()
Väntar på frugan...
![]()
Väntar inte på något än möjligen att få pensionVäntar på att barnen ska bli feberfria
![]()
Väntar på att barnen ska bli feberfria
![]()
Ringde ni till varandra i morse?Väntar inte på något än möjligen att få pension
![]()
![]()
Ringde ni till varandra i morse?
"Vad ska du ta för klocka idag? "
"Jag tar min Royale"
"Jag med i så fall. Grågrönt band med gul rand. Du då?"
"Ja det tar jag med då, om du tar det."
Ja, särskilt som du verkar vara en person som är livrädd för att råka gå i otakt med omgivningen. Ha ha ha.
Hahahaha!!Ja, särskilt som du verkar vara en person som är livrädd för att råka gå i otakt med omgivningen. Ha ha ha.![]()
Ringde ni till varandra i morse?
"Vad ska du ta för klocka idag? "
"Jag tar min Royale"
"Jag med i så fall. Grågrönt band med gul rand. Du då?"
"Ja det tar jag med då, om du tar det."
Morrn!Godmorgon. Fått nåt kaffe än då?
![]()
Ja här ska vi inte ha roligt!Och så noterar jag att vän av ordning tagit bort skratt-emojin. Det var på tiden. Folk verkar ha varit alldeles för glada på sistone.
Kan bli många sånna här inlägg:Och så noterar jag att vän av ordning tagit bort skratt-emojin. Det var på tiden. Folk verkar ha varit alldeles för glada på sistone.