Ett så kallat potatisfoto maoMitt färgskämt är ett internt ganska långt gången historia från en annan tråd där jag försökte fotografera en grön urtavla som på bilden såg mer svart ut![]()
![Beaming face with smiling eyes :grin: 😁](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f601.png)
Färgåtergivning är ett gissel
![Winking face :wink: 😉](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ett så kallat potatisfoto maoMitt färgskämt är ett internt ganska långt gången historia från en annan tråd där jag försökte fotografera en grön urtavla som på bilden såg mer svart ut![]()
Känns som det kan gå något däck för dig per säsongRykmaskin med digitalklocka som inte syns:
Och en skock Shocks som piper i sync
Arbetstidsförkortning? Är det så det heter? Jag kallar det "chefsfritt"
Edit: borde det inte heta cheffritt? Som med svensklärare?![]()
Du ser ut att ha lite dåligt däcktryck där på slutet av någon anledning.Rykmaskin med digitalklocka som inte syns:
Och en skock Shocks som piper i sync
Nejdå, det är bara lite klent med neråtluft i däcket. Den stiger uppåt när den blir varm av burnisen, när den svalnat så kommer den att sjunka ner där den ska vara igenDu ser ut att ha lite dåligt däcktryck där på slutet av någon anledning.![]()
Viktigt att göra regelbunden service och byta ut luften också.Nejdå, det är bara lite klent med neråtluft i däcket. Den stiger uppåt när den blir varm av burnisen, när den svalnat så kommer den att sjunka ner där den ska vara igen![]()
Känner igen mig där....Frukostdilemma.
![]()
Äh, kör ner det i mixern med 2 koppar kaffe och vips har man världens bästa smoothie? Alla vinner? #detsådärgodalivetKänner igen mig där....![]()
Modern version av solur??Trevlig helg
![]()
![]()
Jag tror det, tyckte den var så frän att den behövde postas härModern version av solur??
Inte den blå burken alltså![]()
Seriöst tog du med dig svensk öl till kanarieholmarna?Trevlig helg
![]()
![]()
I wish!Seriöst tog du med dig svensk öl till kanarieholmarna?
I bow to the master...![]()
"One does not simply dra fram lonken på holmarna."I wish!
Bra lyft för övrigt![]()
Bestämde mig för att lägga ut twin sensorn till försäljning.