Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om du vill alternera Höglund så slår jag ett slag för Krunegårds version av Genesarets sjöDetta är ju sjukt svårt alltså. Jag gör som någon tidigare i tråden och slänger in en dump på mina favoritlåtar 2018 enl Spotify.
Nåt
Säger det väl, men att varken Pink Floyd, Led Zeppelin, Bob Dylan, Neil Young, Mattias Alkberg, Kent eller Scooter får vara med känns såklart orättvist dock.
Kjell är dock given på första plats och det värmer ju ändå hjärtat måste jag säga. Bonus att det är ett 16 minuter långt Epos av yppersta klass som ligger där på förstaplatsen också!
Älskar Krune, men Genesarets sjö löser han inte tyvärr. Man ska inte ge sig på Kjells alster - det blir bara knas.Om du vill alternera Höglund så slår jag ett slag för Krunegårds version av Genesarets sjö
Här är Spotifys lista på mina favoriter 2018:
Min all time favourites:
1. Bon Jovi - You Give Love A Bad Name
2. Gyllene Tider - Leva Livet
3. Cher - If I Could Turn Back Time
4. Michael Bolton - How Can We Be Lovers
5. Motley Crue - You're All I Need
6. Starship - Nothing's Gonna Stop Us Now
7. Skid Row - 18 And Life
8. Alice Cooper - Spark in the Dark
9. Bon Jovi - Born To Be My Baby
10. Tesla - Hang Tough
Ha ha,
Helvetet vad vi hade blivit osams om vi skulle samåka ToR Sthlm.
Där har vi lätt 7 av mina 10 värsta skavsår i öronen.
1. Wham - Last christmas
Haha vafan! Åker vi BMW får vi ha av musiken och lyssna på motorn istället
Det är ju låtar som aldrig är fel, smäll igång valfri på vilken tråkig tillställning som helst så blir det drag!
HahahaDet enda draget det skulle bli är från ytterdörren när alla springer ut fort som fan.
Chris Rea - Driving home for christmas