Stonix
Basic
Blir nog inte mer urflippat än så här och en given klocka i November när det är dags för val i USA.
![]()
Hahahahaha sjukaste ever!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blir nog inte mer urflippat än så här och en given klocka i November när det är dags för val i USA.
![]()
Du ser, alla kan bidra och den här var ju riktigt ball!!Trodde inte jag hade något att tillföra KS funkigaste tråd men kom på att jag faktiskt har en LIP Dark Master Mach 2000 numera.
Tycker den har lite Bootsy Collins inner planetary funkmanship över sig. En riktig baller!
![]()
Lite Månbas Alpha över den!Nyförvärvet är ganska funkigt i mina ögon.
![]()
Riktigt cool! GIlar datumvisningen. Vad är det för ref?Ligger i lä jämfört med de flesta här, men en lite funkig Seiko Type II har jag ju iaf...
![]()
Den heter 4623-8030, från 1977. Inte kvar i min ägo längre.Riktigt cool! GIlar datumvisningen. Vad är det för ref?
Tack!Den heter 4623-8030, från 1977. Inte kvar i min ägo längre.
Dem båda Tissot, för fräna! Hur har du kommit över dem?
Den där ger mig ha-begär!Omega Equinoxe
![]()
![]()
![]()
Om du är sugen på en sådan så kan du hålla koll på Köp&Sälj imorgonDen där ger mig ha-begär!![]()
Har ögonen ständigt öppna.Om du är sugen på en sådan så kan du hålla koll på Köp&Sälj imorgon![]()
Tack! AuktionerDem båda Tissot, för fräna! Hur har du kommit över dem?
Sure is!Det här är väl lite halvfunkigt.
![]()
Här är mina. Tradera- & Facebook-fynd för min del. Bara en fungerar analogdelen på, men är extra svår och ställa då kanppen åker in av sig själv (skall se om jag kan byta del med en av dom andra så jag åtminstone har en helt fungerande).Dem båda Tissot, för fräna! Hur har du kommit över dem?
Funkadelic!En lite bredare Continental som kom idag, har inte orkat fixat datumet en.
![]()
Denna är ju grym!
@ANALOGUE Kan man få lite mer information?Denna är ju grym!
Lite oklart om bezeln fungerar så himla bra och jag hade föredragit en större krona, men jag gillar verkligen designen!
Tack! Varit hos urmakare i ett halvår nu men en klar keeper. Bezel funkar fint och går bra att vrida eller vad menar du? Att den inte har fler markeringar än 12? Borde inte vara nåt problem om man nu ska dyka? Den har ju lume på alla index och visare och du markerar väl vilken minut du går ner, så rätt lätt att räkna ändå?Denna är ju grym!
Lite oklart om bezeln fungerar så himla bra och jag hade föredragit en större krona, men jag gillar verkligen designen!
Funk = funktionalism.
![]()
![]()
![]()
Kastar in en kanske funky kombination: Certina från 50-talet tillsammans med färgglatt band (90-tal?)
![]()
![]()