• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Diskaren

Köpte en Seiko med med inbyte och Swish i förväg på distans av @Diskaren .
Klockan anlände på utsatt tid och i utlovat skick. Inga problem. Väldigt smidig affär. 100 % GG!
Tack @Diskaren för en bra och trevlig affär!
/Alex

Köpte en Seiko SPB155 av Diskaren. Klockan va i perfekt skick och Diskaren va en trevlig person att ha å göra med. Allt gick smidigt och han bjöd till och med in mig på en liten kaffe och klocksnack.
Rekommenderas! 👍

Köpt en G-Shock på distans av @Diskaren. Snabbt skickat, välpacketerat och allt 100% enligt beskrivning. En oerhört snabb och smidig affär. Gör gärna fler affärer i framtiden. 100% GG i min bok!

Köpt Everest gummit av Diskaren, inga konstigheter. Varan i beskrivet skick, i detta fallet nyskick, bra pris och snabb leverans. GG i min bok.

Jag fick ett nato av @Diskaren helt utan kostnad efter att han sett min köpesannons, det kallar jag KS-anda. En riktigt trevlig kille och utan tvekan 100% Goodguy!

Köpt Rolex Explorer av @Diskaren - En affär som gick otroligt smidigt och genomsyrades av Diskarens professionella bemötande och tillvägagångssätt. En riktig GG och KS-legend in the making.

Tillbaka
Topp