Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var på Ikea och hitta denna glaskupa . Tänkte det kan ju vara rätt snyggt med klocka i den .Damm fritt oxå. Kanske lite hög men man kan inte få allt för 69:-![]()
Går tyvärr inte att montera isärFinns nån med lampa på Clas Olsson . Borde funka i storlek . https://m.clasohlson.com/se/Glaskup...F0DbKBYRI_YQbYlM5ZoaAuDyEALw_wcB&gclsrc=aw.ds
Det var därför den var så billig .Går tyvärr inte att montera isär
Ska köpa en idag och testa, baserade det på en recension.Det var därför den var så billig .
Slut i butiker i göteborg :/Ska köpa en idag och testa, baserade det på en recension.
Återkopplar när jag försökt![]()
Fick du tag i ngn rogart?Fanns här i Kalmar. Ska se om jag kan fixa en till måndag. Svårt att skicka med PN annars hade jag fixat en till dig oxå.
Glömt sorryFick du tag i ngn rogart?