• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Djur och klockor.

chris.f

Cartier
2-Faktor
Rolex + RubberB + Boston
image.jpg
 

Carolin

Cartier
Mycket fin orm :) är det en kungspyton?
Ja det är det. Det finns tre till och alla är min mans. Hans reptilintresse började vid 10 års ålder och jag kom in i bilden drygt 20 år senare så det ingick i paketet kan man väl säga. Jag är inte så förtjust i dem men jag respekterar min mans intresse och har dessutom fått lära mig mkt nytt om dessa mystiska varelser.:)
 

J86A

Omega
H
Ja det är det. Det finns tre till och alla är min mans. Hans reptilintresse började vid 10 års ålder och jag kom in i bilden drygt 20 år senare så det ingick i paketet kan man väl säga. Jag är inte så förtjust i dem men jag respekterar min mans intresse och har dessutom fått lära mig mkt nytt om dessa mystiska varelser.:)
Har själv haft kungspyton när jag var yngre och tycker det är fascinerande med reptiler :happyhappy: Men min sambo är kraftigt rädd för ormar så för min del blir det nog inte någon orm igen :( Det är ju kul att han försöker dela med sig av sitt intresse iaf :happyhappy:
 

Jens

Greedo
Tyvärr ingen klocka med på bilden, men vill ändå visa bild på min gamla Kaukasiska Ovtjarka "Rodja". Kommer på mig själv med att sakna henne då och då.
En väldigt speciell ras som kräver en hel del av sin ägare.
En dag så blir det en ny Ovtjarka, saknar dig Rodja!

image.jpg



J
 
Topp