Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snällaste katten i stada ...?
Tossan och Seiko
Självklart! Mer Omega till hundarna!
Mycket fin orm är det en kungspyton?
Ja det är det. Det finns tre till och alla är min mans. Hans reptilintresse började vid 10 års ålder och jag kom in i bilden drygt 20 år senare så det ingick i paketet kan man väl säga. Jag är inte så förtjust i dem men jag respekterar min mans intresse och har dessutom fått lära mig mkt nytt om dessa mystiska varelser.Mycket fin orm är det en kungspyton?
Ja vad ska man säga. Ungdomar.. Man hänger inte alls med i trenderna nu för tiden.Fin bild men... den ständiga frågan, ska man ha klockan på höger eller vänster (bak)tass
Och dessutom tycker jag att det är mer praktiskt om man har klockan på framtassen
Fin!En lurig hund
Fin!
Påminner lite om den där hunden i den skumma SL-reklamen!
Har själv haft kungspyton när jag var yngre och tycker det är fascinerande med reptiler Men min sambo är kraftigt rädd för ormar så för min del blir det nog inte någon orm igen Det är ju kul att han försöker dela med sig av sitt intresse iafJa det är det. Det finns tre till och alla är min mans. Hans reptilintresse började vid 10 års ålder och jag kom in i bilden drygt 20 år senare så det ingick i paketet kan man väl säga. Jag är inte så förtjust i dem men jag respekterar min mans intresse och har dessutom fått lära mig mkt nytt om dessa mystiska varelser.
Här är Jenson. Döpt efter Jenson Button som tydligen har fem platsers nedflyttning idag pga byte av växellåda.
Haha! Kusligt lik.
Ser ju ut som om kissen är typ... bakis?!? Som efter en stenhård natt... [emoji41] [emoji12]Nyvaken.
Skickat från min D5503 via Tapatalk