• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Djurgårdens IF - Lite finare, lite bättre tråden

Watchie

Patek
2-Faktor
8E8772FE-F529-4865-B7F9-C9025EE81013.jpeg
Ny gura idag , fn vet om inte snyggare än dinkan
 
Djurgården Hockey går som tåget just nu. Kan bli roligt mot våren om det håller i sig. Synd bara att publiksnittet inte är bättre. Lär inte bli någon utdelning på aktien direkt (viss procent vid över 7 000 och något mer vid högre snitt).
 
Djurgården Hockey går som tåget just nu. Kan bli roligt mot våren om det håller i sig. Synd bara att publiksnittet inte är bättre. Lär inte bli någon utdelning på aktien direkt (viss procent vid över 7 000 och något mer vid högre snitt).
Riktigt kul. Har lite dåligt samvete för hockeyn faktiskt men har haft svårt att få till det hittills den här säsongen. Ska rycka upp mig, lovar. Har i alla fall köpt aktier och det var inte för utdelningen direkt :).
 
Riktigt kul. Har lite dåligt samvete för hockeyn faktiskt men har haft svårt att få till det hittills den här säsongen. Ska rycka upp mig, lovar. Har i alla fall köpt aktier och det var inte för utdelningen direkt :).

Har bara gått på Nichlas Falks hyllning men bor inte i Stockholm så det blir bara någon eller några matcher per år tyvärr.

Dock har även jag köpt aktier för ett litet belopp. Ska bli spännande att se vad emissionen slutade på för summa. Det skulle väl ha offentliggjorts redan förra veckan?

Med tanke på hur bra det går sportsligt tycker man inte att publiksnittet ska behöva sjunka. Undrar vad det beror på. Har förresten roat mig i Excel och gjort en graf över antal poäng efter spelad omgång. Ser ju klart bättre ut än förra året:

Poäng per match.jpg
 
Har bara gått på Nichlas Falks hyllning men bor inte i Stockholm så det blir bara någon eller några matcher per år tyvärr.

Dock har även jag köpt aktier för ett litet belopp. Ska bli spännande att se vad emissionen slutade på för summa. Det skulle väl ha offentliggjorts redan förra veckan?

Med tanke på hur bra det går sportsligt tycker man inte att publiksnittet ska behöva sjunka. Undrar vad det beror på. Har förresten roat mig i Excel och gjort en graf över antal poäng efter spelad omgång. Ser ju klart bättre ut än förra året:

Poäng per match.jpg
Härligt. Har själv fotbollsstatistiken i excel sedan millenieskiftet.
 

Makkanxd

Rolex
Djurgården Hockey går som tåget just nu. Kan bli roligt mot våren om det håller i sig. Synd bara att publiksnittet inte är bättre. Lär inte bli någon utdelning på aktien direkt (viss procent vid över 7 000 och något mer vid högre snitt).
Tycker också utdelningen är lite skitsamma men konstigt att det inte är mer publik när det faktiskt för en gångsskull går riktigt bra?!
 

Josef B

Bestraffaren
Tycker också utdelningen är lite skitsamma men konstigt att det inte är mer publik när det faktiskt för en gångsskull går riktigt bra?!
Jävligt tråkigt att det är så. Personligen så handlar det om att jag är noll hockeyintresserad, trots att jag var hockey under 90-talet. Jag följer självklart hockeyn, men skulle inte påstå att jag kan femmorna utan och innan.
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Förhoppningsvis så ska jag och @Linkan gå på match, tråkigt nog så långt bort som i februari, pga olika anledningar. Men det vore nice om vi KS-Djurgårdare kunde styra upp nån gtg innan match :)
Vi har haft en mini-gtg i samband med fotboll en gång tidigare så det går alltid att göra något liknade vid hockey. Februari är ganska långt fram men annars har vi matchen på Globen den 21/12. Ett fullsatt globen är riktigt bra inramning till en match.
 
Riktigt trist. Minns när jag såg honom spela första gången. Han lirade i Häcken då och gjorde mål mot oss på stadion och jag sa till min son att vi borde värva honom...
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Tittar på presskonferensen och det är underbart att lyssna på en fotbollsspelare som kan uttrycka sig och som inte börjar varje mening med ett: Näääeeee...

AIK:are till trots så röstade jag ändå nej i AB:s poll om det var rätt av Kim att sluta.
 

Josef B

Bestraffaren
Bra nyförvärv i Jonathan Ring och Dzenis Kozica, men vettetusan om de håller samma nivå som Källström och Eriksson, som båda har väldigt tunga vinnarskallar. Skönt iaf att båda nyförvärven kommer in nu i laget och inte för sent in på försäsongen.
Finndell låter också väldigt intressant.
 
Topp