• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Djurgårdens IF - Lite finare, lite bättre tråden

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Analys av matchen idag: Är det vi som är bra eller råttorna som är kass. Tycker vi gör en bra match, bra fart och rörelse, bra försvarsspel med vunna närkamper högt upp i banan, Isaksson skapar trygghet i backlinjen men ändå ... Ajk har ju hissats i förhandstipsen inför allsvenskan men tyckte inte det fanns något speciellt i deras spel.

Vi får se när vi spöar Malmö;) det blir en bättre värdemätare.
 

kmg

Patek
2-Faktor
Analys av matchen idag: Är det vi som är bra eller råttorna som är kass. Tycker vi gör en bra match, bra fart och rörelse, bra försvarsspel med vunna närkamper högt upp i banan, Isaksson skapar trygghet i backlinjen men ändå ... Ajk har ju hissats i förhandstipsen inför allsvenskan men tyckte inte det fanns något speciellt i deras spel.

Vi får se när vi spöar Malmö;) det blir en bättre värdemätare.
AC8DE689-4B96-47A2-B20B-A031C14145FD.png
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Solna är ju överlag kasst och korrumperat, tillgängligheten till friends är ju dock en katastrof utanför det normala. Hur man än försöker ta sig till eller ifrån skiten så tar det ett par timmar i varje riktning.
 

Makkanxd

Rolex
Solna är ju överlag kasst och korrumperat, tillgängligheten till friends är ju dock en katastrof utanför det normala. Hur man än försöker ta sig till eller ifrån skiten så tar det ett par timmar i varje riktning.
Snart är ju gula linjen på plats :) sa jag snart? Menade om 6 år. Bra planerat där.
 

Raste

Cartier
Pledge Member
Sur torsk igår i en match vi borde vunnit. Sjukt att domarna missade självklar utvisning innan kvitteringen.
Är det många som går i morgon?
Vi hade ett par också som kunde varit riktigt jobbiga. Då var stolpträffarna och missade frilägen det som grämer mest. Men helvete vad trött dom måste varit mot slutet :p
 
Någon annan som tänkte se finalen den 10 maj på Tele 2?
Önskar inget hellre men typiskt att när man är proaktiv och planerar resor efter allsvenska spelschemat lyckas man planera in en resa när det blir cupfinal hemma. Missade förra cupfinalen också pga resa och då hade vi inte ens internettäckning så att vi kunde se matchen.
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Jag ska gå men jag har grabbarna med mig (10 och 6år) så siktar på familjeläktaren.
 
Topp