• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Djurgårdens IF - Lite finare, lite bättre tråden

Såå.. Skellefteå. Vad tror vi? Jag har en bra känsla ändå. Tjejen fyller år i början av april och jag har för mig att hon önskar sig en resa till Norrland och kolla på hockey :rolleyes:
Sms mina kunder uppe i Skellefteå, dom är nöjda med semifinals platsen men inte att dom möter oss. Jag möter Skellefteå alla dagar i veckan en Färjestad. Mot finalen kom igen boys! ;)

Såå.. Skellefteå. Vad tror vi? Jag har en bra känsla ändå. Tjejen fyller år i början av april och jag har för mig att hon önskar sig en resa till Norrland och kolla på hockey :rolleyes:
Låter som en bra ide. Jag tog med min fru på en romantisk weekend till Halmstad hösten 2003 och när vi ändå var där passade det bra att se DIF leka hem guldet... Baktankar med den resan? Jag?

Låter som en bra ide. Jag tog med min fru på en romantisk weekend till Halmstad hösten 2003 och när vi ändå var där passade det bra att se DIF leka hem guldet... Baktankar med den resan? Jag?
Så du menar att jag kanske inte bör ge henne hockeybiljettrna i hand på födelsedagen, kan bli en trevlig surprise väl på plats ;)? :D

Chartertåg! Nu kör vi.
4107500E-AEB3-4283-88F2-34224199888E.jpeg

Så typiskt att båda ordinarie mittbackar är borta, nu när de spelat ihop sig. Ok att Olsson är skadad då kan Gunnarsson ta platsen och bevisat att ha gjort det bra. Men nu Une också. Danielsson ska ju vara duktigt men jag har inte sett honom spela.

Hela backlinjen var lysande och Beijmo grym som lyckades få Sema ur spel. Under andra halvlek så var Potter tvungen att byta kant på Sema för att försöka få ut mer av hans spel.

Senast ändrad:
Ungdomskedjan är helt magisk! Har tidvis lekstuga och gjorde ju också mål efter en riktigt bra sekvens. Fjellby alltså.. Vilken lirare!
Capitals måste ju sitta och njuta av lycka när de ser honom.

Tillbaka
Topp