Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur var det nu? Hej bönder?
Stil och klass i Västernorrland. Har inte Modo någon egen tråd?
Äsch, jag kan ta detSant, det var onödigt. Jag tar bort bilden.
Äsch, jag kan ta det
Grattis!
Ser fram emot nya derbyn mot lillebror nästa säsong. Skönt med Brynäs också, nära och bra
3p i måndags! Gissade på 3-0 innan matchen. Känns som det ska mkt till för att vi ska förlora på hemmaplan. Trots en kass start på säsongen så tycker jag inte spelet har sett så dåligt ut. Vi har haft dem flesta marginalerna emot oss och straffats hårt för det.
Känns som Malmö tar hem det rätt enkelt i år, häcken tar tog andra platsen beroende på vad som händer i sommar för dem. Men 3e platsen är up for grabs. Lyckas vi få ordning på vårt bortaspel innan sommaruppehållet så tror jag vi grejar det.
Oengagerade tycker jag inte. Men det är ju som du säger relativt uddlöst framåt och det brukar det ju kunna vara när man inte satt en klar elva eller i vårat fall ens en formation.Då tycker vi olika. Jag tycker spelarna är oengagerade. Alldeles oftast har vi MAX en spelare spelbar vilket gör att bra lag (Malmö, Häcken tex) läser sönder oss. Det är slarvigt i passningarna och vi har ingen som helst udd framåt. Vi kan i bästa fall hålla bollen på mittfältet men inte ta oss igenom en ens halvbra backlinje.
Vi har alltså blivit av med Allsvenskans två överlägset bästa backar i Hien och Ekdahl och inte ens ersatt en av dem. Vi har fortfarande bara Mange som kan spelfördela och han har inte haft någon bra start (även om hans framspel nu senast var "vintage" Mange). Vi hade ett guldläge efter förra året att bygga om men istället kör vi på gamlingarna och köper in barn.
Och då har jag inte ens börjat med K&T bedrövliga matchningar, start-elvor eller Edvardsen.
För att citera en klassiskt gammal DIF-ramsa - "Vi kräver mer än så, för vi är Djurgårdens I
Mycket tufft med den här svåra lottningen direkt. Dessutom i sämre form än förra året. Men vi har rutin nu. För tidigt att tappa tron!Europaspel ikväll. Vad tror vi om årets chanser i conference?
Tycker truppen ser allmänt sliten ut... Känns inte som det där lilla extra finns i år.
Jag kör Forza football-appen. Där ser du live-score på alla matcher i världen per dag i en kalender i princip, men ändå i en vettig prio-ordning, och då kan du klicka in på varje lag och i sin tur deras liga och tabell.semi OT - söker tips på en överskådlig webbsida med Europa ligornas tabeller?
flashscore är min favorit.semi OT - söker tips på en överskådlig webbsida med Europa ligornas tabeller?
Halva säsongen vart stolpe ut, kanske nya tränar röster o energi i omklädningsrummet nästa år ?