• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Djurgårdens IF - Lite finare, lite bättre tråden

Kessler

Rolex
Fy fan vad jag hoppas på Cypern. Helst borta den 25e då jag har stambyte under den tiden. Aja först ska vi städa av det idag.

Fel arm för KS. Rätt för DIF.
20220811_154910.JPG
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Fortfarande lite oklart när matcherna går?! Har köpt biljetter till onsdagens hemmamatch men står torsdag på andra ställen.
 

Kessler

Rolex
Fortfarande lite oklart när matcherna går?! Har köpt biljetter till onsdagens hemmamatch men står torsdag på andra ställen.
Det är på onsdagen den 17e. Både DIF och UEFA har gått ut med det officiellt. Sen borta tisdagen den 23e.

Det här dök upp nyss https://dif.se/nyheter/nyhetsarkiv/2022/angaende-matchdatum-i-conference-league

Hela grejen med när matcherna spelas är sjukt snurrigt. Vi skulle ju ha börjat borta. Förstår att man flyttar speldag pga. cypriotiska laget i EL men att man byter ordning hemma/borta??? Förstår inte ens varför man gjorde så trots det som står i länken ovan. Är väl bara byta speldag så apoel och apollon (laget i EL) inte krockar? Men att vi fortfarande börjar borta som det var lottat. Konstigt.

Aja jag reser ner 22a och hade inte kunnat åka ifall vi började borta så är ju glad över att jag ska dit men sportsligt är det ju sämre att börja hemma. Hade jag vetat att matchen skulle vara 23e och inte 24e som jag hörde igår hade jag nog bokat ett flyg en dag tidigare också.
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Fan, det här var en av de värsta matcherna jag varit med om, slutade väl som tur var men efter 2-0 så var det ångest. Så jävla stark avslutning och sedan Bosse som sände live åt Aftonbladet så man kunde garva och varva ned lite efteråt❤️💛💙
 

Kessler

Rolex
Drar upp ett klipp för var så dålig kvalite på bilden. Det här var magiskt. Polaren fångade Haris tröja exakt samtidigt som en annan men de körde sten sax påse och polaren förlorade stackarn.


Hela resan efter var man superpoulär i Larnaca. Var tom. och kollade på deras kvalmatch till EL som de vann. Trodde typ de skulle ogilla oss svenskar mtp. hur vidriga apoel är, men när folk i Larnaca och på deras match hörde oss prata var det typ "you Swedish? Ah you beat apoel THANK YOU we hate them, corrupt club" och i stort sett hela staden kände till det.
 

Kessler

Rolex
Nån som har en aning om var i Stockholm man kan se matchen på torsdag? Olearys verkar bara visa Malmö…
Malmös match börjar ju över 2 timmar tidigare och de flesta O'Learys brukar också kunna visa fler än en match i taget. Tror de flesta sportställen i stan lär visa :)

Lagom avis på de som är i Irland nu. Jag ska försöka åka till Belgien och Norge men hade ju mycket hellre åkt till Irland. Resemässigt hade jag önskat att den var sist men nu var det för knepigt för mig att lösa efter Cypern. Segt att Molde ligger helt åt helvete, jag trodde det låg max 10t bort med tåg. Aja imorgon hoppas man verkligen på 3p. Shamrock är de jag ser som störst chans att plocka alla poäng ifrån på bortaplan. Går vi vidare får vi se hur många spelare vi har kvar inför ett slutspel nästa år.... Aja jag tycker på förhand att det är vi, gent och Molde som är de 3 som ska slåss om de två platserna, så fan ingen nitlott imorgon...


Hittade de här nedtryckt i nån ficka. Blir att spara på.
20220907_125857.JPG
 
Senast ändrad:
Topp