Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Största frågan i presidentvalet i vissa delstater i USA, otroligt många verkar ha blivit beroende av opiater (tror jag det heter / är).Intressant, måste se denna.
Palmeutredningen var väl lika kass?Denna om OJ Simpsons rättegång är klart sevärd, fy fan vilket spektakel detta var, känns som att det bara kan hända i USA.
http://www.svtplay.se/video/7049221...rldens-fakta-oj-simpson-rattegangen-avsnitt-1
Ingvar Kamprad - mannen som möblerade världen
Kan vara en sevärd dokumentärfilm om man är intresserad om Kamprad och hans historia! Finns på div streaming-hemsidor.
Håller med.Jag blir så jä#&la frustrerad över dom här mord dokumentärerna för att jag inte får något svar på slutet vem det var.. Skitjobbigt ju? Var det O.J ? Var det så enkelt? Var det så jävla enkelt att C.P mördade Palme? Pojkarna i paradise lost, making a murderer .. Kan polisen vara så koruppt att dom planterat bevis o skit? ... Dessa dokumentärer ger mig huvudbryi need to crack the code
![]()
I fallet OJ finns väl ytterst liten tvekan att det var OJ, frågan är väl där bara om han hade någon som hjälpte honom. Han sitter ju nu i fängelse dömd för rån... Mycket etablerade amerikanska jurister säger rakt ut i direktsändning att OJ är skyldig. Vad gäller Palme / CP är det mycket osäkrare.Jag blir så jä#&la frustrerad över dom här mord dokumentärerna för att jag inte får något svar på slutet vem det var.. Skitjobbigt ju? Var det O.J ? Var det så enkelt? Var det så jävla enkelt att C.P mördade Palme? Pojkarna i paradise lost, making a murderer .. Kan polisen vara så koruppt att dom planterat bevis o skit? ... Dessa dokumentärer ger mig huvudbryi need to crack the code
![]()
Den verkar riktigt bra! Ska bli kul att se
Den verkar riktigt bra! Ska bli kul att se![]()
Hela den triologin är en riktigt intressant skildring av modskulturen. Helt klart värt att se! Underbart klipp nedan, kvalitét alltsåI Svenska dokumentärfilmen "Dom kallar oss modds" får man ett tragiskt smakprov på hur det kunde/kan se ut i Sverige/Stockholm för vissa.
Den är fantastisk!!Hela den triologin är en riktigt intressant skildring av modskulturen. Helt klart värt att se! Underbart klipp nedan, kvalitét alltså
Det är denDen är fantastisk!!![]()
Ta din gamla cigarett och cykla till Bahamas... "Vad fan har Bahamas med det här att göra"?Det är den![]()
Det e ju dit du ska juTa din gamla cigarett och cykla till Bahamas... "Vad fan har Bahamas med det här att göra"?
Gnäll inte!! Haha verkliga ikoner! Citaten är svårslagna.Det e ju dit du ska juhaha vilka ikoner de är. Måste kolla igenom dem igen vid tillfälle.
- Vi synsGnäll inte!! Haha verkliga ikoner! Citaten är svårslagna.
För övrigt används konversationen från denna scen i Latin Kings låt cashen dom tas. Klassiker!- Vi syns
- Ja det gör vi nog inte. Men dra raaa![]()
"Man kan hitta en brud man gillar men man ska aldrig torska på familjen"För övrigt används konversationen från denna scen i Latin Kings låt cashen dom tas. Klassiker!
Quick?Palmeutredningen var väl lika kass?