• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Don't cry for me Argentina (Omega-relaterat)

easy rider

Brüno
2-Faktor
Pratade nyss med Werner. Verket är servat och klart, boetten håller tätt - kul! Var tydligen lite jobb med kronhalsen då den var nedslipad till hälften, så han fick borra ur den gamla och montera en ny.
Lite småfix kvar, men med lite tur har jag den nästa vecka och kan bjussa på lite bilder.
 

easy rider

Brüno
2-Faktor
Lite kassa bilder i obefintligt ljus. Nyservad, lite ny lysmassa på visarna och ett cordovanband.
Sandwichtavlan är svår att inte tycka om.

P1134382.JPG


P1134391.JPG


P1134396.JPG
 

Maro

Audemars
Galet fin den där, tycker personligen den är coolare utan insert. Klart kul om du får tag på ett men är ju råå utan!

Här snackar vi habegär!
 

easy rider

Brüno
2-Faktor
Vet inte varför, men känner mig manad att lägga upp en gammal bild på min gamling. Lite lagom skrytigt men samtidigt får den hamna lite i lä vid easy rider s dinka.

IMG_1734.JPG


Det var ju din som fick mig att fastna för modellen. Älskar tropictavlan och du har skönare sekundvisare...Knarkad krona dock? Vill du ha den, signerade, som satt på min? Kass kronhals visserligen...

Nytagen bild.
P1174419.JPG
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Det var ju din som fick mig att fastna för modellen. Älskar tropictavlan och du har skönare sekundvisare...Knarkad krona dock? Vill du ha den, signerade, som satt på min? Kass kronhals visserligen...

Nytagen bild.
P1174419.JPG

Tack för erbjudandet men jag har en ny liggande, dock är bommen för kort till den kronan. Har bara inte tagit tag i det och beställa från Cousins. Min kronhals är lite keff också däremot och den nya passade inte, underligt.
 
Topp