Det förstår jag! Men om det nu någon gång skulle bli aktuellt, glöm inte att ge oss en heads up i tråden.Ja visst är den det! Denna kommer jag nog aldrig kunna släppa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det förstår jag! Men om det nu någon gång skulle bli aktuellt, glöm inte att ge oss en heads up i tråden.Ja visst är den det! Denna kommer jag nog aldrig kunna släppa.
Självklart gör jag det! Även om det förmodligen aldrig kommer att skeDet förstår jag! Men om det nu någon gång skulle bli aktuellt, glöm inte att ge oss en heads up i tråden.
Hehe exakt, man ska aldrig säga aldrigSjälvklart gör jag det! Även om det förmodligen aldrig kommer att ske
Man ska aldrig säga aldrig egentligen…
Snyggt! Ett härligt gäng det därGruppfoto!
Vilken är favoriten???? Den orangea eller vita tippar jag på!Gruppfoto!
Det är ju utan tvekan de två som används mest men tufft att välja en. Hade nog ändå valt Synchron faktiskt.Vilken är favoriten???? Den orangea eller vita tippar jag på!
Få Synchron i tråden, ännu färre på K&S, tyvärr.Det är ju utan tvekan de två som används mest men tufft att välja en. Hade nog ändå valt Synchron faktiskt.
Jag vet inte hur många som har kvar sina här. Använder i alla fall min väldigt ofta.Få Synchron i tråden, ännu färre på K&S, tyvärr.
Förstår jag. Svincool!Jag vet inte hur många som har kvar sina här. Använder i alla fall min väldigt ofta.
Hoppas du får tag på en. De ligger ändå bra i andrahandsvärde trots att de är så ovanliga. Vill du helst ha en stål eller PVD?Förstår jag. Svincool!
Jag vet inte hur många som har kvar sina här. Använder i alla fall min väldigt ofta.
Min får också mycket handledstid. Den är grym!Förstår jag. Svincool!
Ja, de annonser jag har sett så har de gått för ett rimligt pris. Helst PVD men den i stål är jäkligt schysst den med. Köpte du din ny?Hoppas du får tag på en. De ligger ändå bra i andrahandsvärde trots att de är så ovanliga. Vill du helst ha en stål eller PVD?
De är snygga båda två tycker jag. Det orangea och tavlan lyfter mer på PVD, det blir en härlig kontrast.Ja, de annonser jag har sett så har de gått för ett rimligt pris. Helst PVD men den i stål är jäkligt schysst den med. Köpte du din ny?
Snyggt, den lär du behålla! Jag hade inte hoppat på Doxa-tåget när den släpptes så det missade jag helt.De är snygga båda två tycker jag. Det orangea och tavlan lyfter mer på PVD, det blir en härlig kontrast.
Japp, köpte min ny.
Ja, den sitter hårt i samlingen. Doxas egna är okej men jag gillar inte färgen på tavlan och materialet på boetten. Hoppas att de kommer med en i stål länge fram (till ett rimligt pris).Snyggt, den lär du behålla! Jag hade inte hoppat på Doxa-tåget när den släpptes så det missade jag helt.
Doxas egna Military är inte helt fel den heller, förutom priset då..
Vad är det för material? Är det inte stål med PVD-beläggning?Ja, den sitter hårt i samlingen. Doxas egna är okej men jag gillar inte färgen på tavlan och materialet på boetten. Hoppas att de kommer med en i stål länge fram (till ett rimligt pris).
Nepp, Doxas version är keramisk. Helt idiotiskt tycker jag. Sämre material för mer pengar...Vad är det för material? Är det inte stål med PVD-beläggning?
Ja, som jag har förstått det så skulle det inte vara första gången en limiterad modell återvänder som standard
Åh fan. Keramiska klockor är inget som lockar, inte alls faktiskt.Nepp, Doxas version är keramisk. Helt idiotiskt tycker jag. Sämre material för mer pengar...
Tyvärr inte men det var också delvis Marei som ställde till det. Surt av nya Doxa-ledningen att släppa en tidigare limiterad version som standard men Marei skulle inte ha gjort den limiterad från början...
Marei gjorde ju tyvärr alla Doxa limiterade även om de flesta var väldigt stora batcher och har fortsatt göra det med Aquadive, Aquastar och Synchron Military. Det verkar dock som att de har tänk om nu för Deepstar II är inte limiterad.Åh fan. Keramiska klockor är inget som lockar, inte alls faktiskt.
Spontant tyckte jag att det var ett märkligt beslut att släppa sin ikon som limiterad. Jag menar, det är som att Omega skulle göra Speedmastern limiterad. Bättre att i så fall göra lite mindre batcher av de modeller / varianter de vill testa.
Jag har en av varje, men SS ligger och väntar på att få bor monterad. Ville inte trots tunnare bandstift, ska ta tag i det. PVDn åker på nån gång i månaden.Jag vet inte hur många som har kvar sina här. Använder i alla fall min väldigt ofta.
Marei är ägaren till Doxa, Aquadive, Aquastar samt Synchron?Marei gjorde ju tyvärr alla Doxa limiterade även om de flesta var väldigt stora batcher och har fortsatt göra det med Aquadive, Aquastar och Synchron Military. Det verkar dock som att de har tänk om nu för Deepstar II är inte limiterad.
Har du båda din gottegris! Mmm, den där länken är ett helsike att få på men den är riktigt bra.Jag har en av varje, men SS ligger och väntar på att få bor monterad. Ville inte trots tunnare bandstift, ska ta tag i det. PVDn åker på nån gång i månaden.
Njae, han jobbade tillsammans med Doxa men var egentligen inte ens anställd där. Han fick använda namnet Doxa SUB och de fick en del av kakan. 2019 gick de skilda vägar så nu är han inte alls involverad där längre.Marei är ägaren till Doxa, Aquadive, Aquastar samt Synchron?
Såg din Deepstar som du postade tidigare, cool! Är du nöjd?
Jag har en av varje, men SS ligger och väntar på att få bor monterad. Ville inte trots tunnare bandstift, ska ta tag i det. PVDn åker på nån gång i månaden.
Ja, en riktig gottegris! HahaHar du båda din gottegris! Mmm, den där länken är ett helsike att få på men den är riktigt bra.
Jag lyckades få dit den på min men med sjukt smala bandstift. Tror att jag mätte dem till 1,17mm tunna...Ja, en riktig gottegris! Haha
Jag har inte heller lyckats montera Samui BoR länken. Man får väl modda den lite för att den ska passa kanske.