Har du testat den länken på en Doxa?Dålig bild, bra kaffe! Kör vidare med Forstner-länken på denna för jag har fortfarande inte hittat något passande gummi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har du testat den länken på en Doxa?Dålig bild, bra kaffe! Kör vidare med Forstner-länken på denna för jag har fortfarande inte hittat något passande gummi.
Nej, är ju 19mm på denna tyvärr så det passar inte mina Doxa. Den här typen av länk skulle kunna fungera på SUB 300 men lär vara alldeles för tunn och lätt för att fungera med 1200T i alla fall.Har du testat den länken på en Doxa?
Jag har beställt en "ladder" länk liknande Forstner som jag tänkt att testa på Synchron. Borde motsvara Doxa 300/300T.Har du testat den länken på en Doxa?
Det där bandet passar verkligen jäkligt bra!
Säkert många i kö före, men om du vill släppa så är jag intresserad
Wow.. orangea bandet satt dom ett smäck. Bästa kombon jag sett
Då är du först i kön i fall det skulle bli aktuelltSäkert många i kö före, men om du vill släppa så är jag intresserad
Tack! Ja, jag blev positivt överraskad att det passa så bra. Dessvärre dålig kvalitet på bandet men kanske värt investera i ett äkta isofrane när det föll väl ut med kombon.Wow.. orangea bandet satt dom ett smäck. Bästa kombon jag sett
Nej, ändlänkarna är olika. Man kan ta länkarna och flytta mellan dem men man måste ha olika ändlänkar (som de såklart inte säljer separat).Snabb fråga; Passar Doxas egna länk som kommer med sub 300 till 300T?
Aha! Tack. Då lär det vara samma med Doxas egna gummi till de olika modellerna med tanke på att de är ”integrerade” med caset?Nej, ändlänkarna är olika. Man kan ta länkarna och flytta mellan dem men man måste ha olika ändlänkar (som de såklart inte säljer separat).
De är tyvärr också olika. Testade mitt 300-gummi på min 1200T och det passade inte. 300T och 1200T är samma case men 300 är tunnare.Aha! Tack. Då lär det vara samma med Doxas egna gummi till de olika modellerna med tanke på att de är ”integrerade” med caset?
Jaha, typiskt!De är tyvärr också olika. Testade mitt 300-gummi på min 1200T och det passade inte. 300T och 1200T är samma case men 300 är tunnare.
Skulle hellre ta klockanHittade en matchande bil idag
Ja, samma härSkulle hellre ta klockan
Bästa sommarmixarna på KS i år!Nytt band på SUB 300 idag, somrigt och fint!
Blev nytt band på Deepstar också!
Älskar nyanserna på banden. Det rosa är riktigt intensivt medan det gula är lugnare och mer senapsgult. De har verkligen lyckats!Bästa sommarmixarna på KS i år!
Ack så viktigt! Vet inte hur många band som åkt för att det är fel nyans! Gött att det blev så bra!Älskar nyanserna på banden. Det rosa är riktigt intensivt medan det gula är lugnare och mer senapsgult. De har verkligen lyckats!