Snyggt fångatBra den här ändå!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt fångatBra den här ändå!
Detsamma du!Myser med Militaryn idag
Tackar tackar!Detsamma du!
Körde också min idag. Den är jättebra!Bra den här ändå!
Bra den här ändå!
Körde också min idag. Den är jättebra!
Den är väldigt bra! Får nog dra på min också.Även jag inspirerad ev er
Blev min egen ”tribute to Synchron” istället, byggd på en Seestern.Den är väldigt bra! Får nog dra på min också.
Såg bra ut, lite för bra, undra vart hen gjort av guldvisarna och guldindexen, men kanske bara ljuset som ligger ”rätt” ?Såg dessa från Doxafan på IG och tycker nästan den är ännu bättre än vad pressbilderna föreslog.
Sett/läst det på fler ställen att de ofta ser svarta ut, men att det bara är ljuset som spelar oss ett spratt.Såg bra ut, lite för bra, undra vart hen gjort av guldvisarna och guldindexen, men kanske bara ljuset som ligger ”rätt” ?
Det är ju en grymt fin pjäs. Men är det inte lite svårt att sälja en del nu överlag?Den "osäljbara" får lite handledstid. Verkar vara dåligt intresse för denna Eller är priset fel?
Aquastar Benthos H1
Jo det ju det. Och det är väl egentligen en ganska smal marknad på dessaDet är ju en grymt fin pjäs. Men är det inte lite svårt att sälja en del nu överlag?
Käre med-Doxa-entusiast, har du händelsevis någon länk/magiskt sökord för att hitta ett liknande Tropic 2000? Jag fick svindel av att scrolla vanliga kulörta tropics på AliExpress efter några meter, men dra mig baklänges om jag ska gå miste om något nytt fräckt neo-vintagegummi!Fick lite Doxa inspiration iom den senaste releasen och anordnade en 5-minuters väldigt ovetenskaplig deathmatch med tre olika svarta gummiband på 300an.
Ett Wolbrook Rally tropic och två Ali Express fynd - ett smalare Isofrane-typ och ett Tropic 2000-typ. Jag tycker "Tropic 2000" definitivt var behagligast på handleden och det var det som fick sitta på till slut.
Det verkar vara det härKäre med-Doxa-entusiast, har du händelsevis någon länk/magiskt sökord för att hitta ett liknande Tropic 2000? Jag fick svindel av att scrolla vanliga kulörta tropics på AliExpress efter några meter, men dra mig baklänges om jag ska gå miste om något nytt fräckt neo-vintagegummi!
Jag tackar och bockar.Tror förresten att det smalare "Isofrane" kan ha varit från San Martin, men är inte riktigt säker.
Det är nog varken fel på modellen eller priset utan bara på köplusten hos folket. Eller snarare, köplusten finns men velandet tar överhanden. Jag gissar att köparna har dålig ekonomi i nuläget eller är oroliga för att få det.Den "osäljbara" får lite handledstid. Verkar vara dåligt intresse för denna Eller är priset fel?
Aquastar Benthos H1
Du har helt rättDet är nog varken fel på modellen eller priset utan bara på köplusten hos folket. Eller snarare, köplusten finns men velandet tar överhanden. Jag gissar att köparna har dålig ekonomi i nuläget eller är oroliga för att få det.
Vill man bli av med något idag får man nog vara beredd att prisdumpa, men dit ska vi inte!
Ja, den är riktigt bra! Det här alltså den limited edition som Watches of Switzerland säljer. Du skrev att pressbilden var sämre - det är inte så att du tänker på den icke-limiterade Sea emerald? Den är väl inget vidare kan jag tycka. Synd att Doxa inte gjorde tvärtom och hade sea foam som icke-limiterad.Såg dessa från Doxafan på IG och tycker nästan den är ännu bättre än vad pressbilderna föreslog.
Folk har nog ont om pengar helt klart. Jag kan bli lite trött på de som föreslår byten när jag uttryckligen skrivit i annonsen att jag bara vill ha en ren försäljning.Du har helt rätt
Mest förvånad att man inte ens fått ett skambud